فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
<"meta name="jibisite"content="ACTIVE> هموطنان عزیز برای ورود وفعالیت دربازاریابی شبکه ای ؛تمام آموزشها در سایت بصورت جزوه؛فایل و تصویری قرارداده شده جهت توضیحات بیشتر باشماره همراه بنده تماس بگیرید 09104509998
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

.........
..........

دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای

دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای 

ویژگی اول :
حتی در کشورهایی که به لحاظ اقتصادی قوی هستند، بسیاری از مردم نیازمند درآمد اضافی اند . 
تاد اسمیت ، بازاریاب شبکه ای شرکت رِکسال شوکیس اینترنشنال که فروشنده ی انواع محصولات بهداشتی و غذایی است ، در این باره می گوید : « بیشتر مردم چون درآمد بخور و نمیری دارند ، نمی توانند چیزهایی را که واقعا دوست دارند بخرند یا بچه هایشان را ه دانشگاه بفرستند ؛ و از آنجایی که شغل تمام وقتشان جوابگوی نیازهایشان نیست ، در کنار آن به تجارت پاره وقت بازاریابی شبکه ای هم مشغول می شوند . ریسک این کار پایین است پ پتانسیل درآمدش بسیار بالا. از این رو همیشه نیاز به بازاریابی شبکه ای وجود خواهد داشت .»

ویژگی دوم :
مردم هم از شغل هایی که خوشایندشان نیست فرار می کنند و هم به دنبال پول اند. آنها در بازاریابی شبکه ای به هر دوی این خواسته ها می رسند. ترکیب این دو وسوسه انگیزتر از آن است که بتوان از آن چشم پوشی کرد. کامی داونر اهل هونولولو در هاوایی می گوید: « غیر از بازاریابی شبکه ای ، کجا می توانید تجارتی تصور کنید که در ازای کمک به عرضه ی کالاها و خدمات، بیش از آنچه توقع دارید به شما برگرداند؟» او و شوهرش، که هر دو نظامی هستند، در شرکت انوایرو-تِک اینترنشنال به کار بازاریابی شبکه ای اشتغال دارند و شهرتشان را مدیون محصولی هستند که بدون نیاز به آب ، اتومبیل ها را می شوید.

ویژگی سوم :
به نظر می رسد که آمریکایی ها بیش از هر چیز برای وقت ارزش قائلند ؛ در بازاریابی شبکه ای با کار کردن در خانه می توان وقت بیشتری داشت. چون نیازی به آمد و شد کردن هر روزه نیست. حتی نیاز به لباس پوشیدن هم نیست. طبق نظرسنجی سراسری مجله ی مانی ( پول ) در سال ۱۹۹۷، ۶۴ درصد آمریکایی ها و ۶۸ درصد زنان گفته اند اگر قرار باشد بین پول بیشتر و وقت بیشتر یکی را انتخاب کنند، وقت بیشتر را ترجیح می دهند. مجله ی سبک زندگی با بازاریابی شبکه ای در اظهار نظری راجع به این نظرسنجی گفته است که این تمایل شدید به داشتن وقت بیشتر ممکن است به نحو روزافزونی کارگران ناراضیِ آمریکایی را به بازاریابی شبکه ای سوق دهد تا تجارتی از آنِ خودشان را راه بیندازند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای
[ پنج شنبه 4 خرداد 1396 ] [ 1:40 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]
......... .........