آموزش استخراج بیت کوین ازسایتwww.melyoonersho.ir پرنده ای که پرواز بلدنیست به قفس می گوید تقدیر
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
<"meta name="jibisite"content="ACTIVE> هموطنان عزیز برای ورود وفعالیت دربازاریابی شبکه ای ؛تمام آموزشها در سایت بصورت جزوه؛فایل و تصویری قرارداده شده جهت توضیحات بیشتر باشماره همراه بنده تماس بگیرید 09104509998
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

.........
..........

بازارمیلیارد دلاری فروش مستقیم (بازاریابی شبکه ای)درسال2017

با توجه به  آمار دقیقی که انجمن فروش مستقیم از فروش و نرخ رشد سالیانه در ابتدای سال 2018 از عملکرد سال 2017 اعلام کرده است، در این مطلب سعی شده جدید ترین آمارها در رابطه با آمار جهانی فروش مستقیم در سال 2017 ارائه شود.

در سال 2017 فروش مستقیم در جهان به مبلغ 189.6 میلیارد دلار ثبت شده است و در حجم خرده فروشی شاهد رشد 1.6 درصد نسبت به سال گذشته بوده ایم و این میزان نسبت به سال 2014 تقریبا 20 میلیارد دلار افزایش داشته است که نشان از 3.7 درصد رشد سالانه طی سه سال 2014 تا 2017 دارد.

در این بازه زمانی، 24 کشور در جهان توانسته اند به فروش بیش از 1 میلیارد دلار دست یابند و بر اساس تحقیقات انجمن جهانی فروش مستقیم WFDSA این بازارهای میلیارد دلاری 94 درصد از کل فروش مستقیم در دنیا را به خود اختصاص داده اند.

به طور کلی رشد جهانی در این صنعت در 65 درصد از کشورهای جهان در سال 2017 رخ داده است و تعداد نمایندگان فروش مستقل رسمی به حدود 117 میلیون نفر رسیده و نسبت به سال 2016 از رشد 2.6 درصدی برخوردار است و نسبت به سال 2014، حدود 2.5 میلیون نفر افزایش داشته است. این آمار نرخ رشد سالیانه (CAGR) 8 درصدی را برای سال 2014 تا 2017 نشان می دهد که خود یک رکورد جهانی رسمی است.

در حالی که رکورد سالیانه آمریکا در سال  2017 ثابت بوده است، اما رکورد جهانی در سال های 2014 تا 2017نشان از رشد پایدار داشته است و اکوادور به عنوان جدید ترین بازار میلیارد دلاری  در صنعت فروش مستقیم شناخته شده است.

آرژانتین نرخ رشد پایدار را برای خود ثبت کرده که این نرخ رشد 36.7 درصد در سال 2016 و 41.2 درصد در سال 2017برای خود ثبت کرده است و اندونزی رشد 20.3 درصدی داشته است. منطقه آفریقا و خاورمیانه (MENA) نیز طی این سه سال نرخ رشد سالیانه 12.5 درصد را برای خود به ثبت رسانده اند. اما در این بازه زمانی استرالیا که با چالش هایی روبرو بوده است، نرخ کاهشی 3.6 درصدی را برای خود ثبت کرده و کلمبیا و ژاپن نیز نرخ های کاهشی سالانه 4.4 درصد و 1.1 درصدی را برای خود ثبت کرده اند.

حرکت بازار به سمت اشتراک گذاری

از آنجایی که فروش مستقیم کماکان فرصت هایی را برای افراد در هر دو بازار توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان ارائه می دهد، تغییراتی طی 7 سال گذشته در حال رخ دادن است، به گونه ای که بازارهای توسعه یافته با 66.2 درصد از سهم فروش در سال 2010، جای خود را به بازارهای نوظهور با ثبت رشد پایدار داده اند. امروز سهم 42.3 درصد از فروش جهانی اختصاص به بازارهای نوظهور داشته و محتمل است که مسیر رشد صعودی بازارهای نوظهور به زودی از بازارهای توسعه یافته پیشی خواهند گرفت و به میزان 56.7 درصد از کل فروش جهانی خواهند رسید.

در این رابطه، مدیر اجرایی WFDSA می گوید: " وقتی به کل دنیا نگاه می کنید شاهد رشد اقتصاد مشارکتی هستید و مردم بیشتر و بیشتر سعی می کنند تا کارآفرین مستقل باشند و این فرصتی است که فروش مستقیم به آنها داده است" .

داده های آماری نشان می دهد که مردم در بازارهای جهانی نوظهور(در حال توسعه) به طور فزاینده ای گرایش به سمت فروش مستقیم پیدا کرده اند ( این رقم به بیش از 10 درصد رشد برای این کشورها در 8 سال گذشته رسیده است) و همه اینها عجیب نیست؛ چرا که نیاز به افزایش حقوق و درآمد اضافی همیشه وجود داشته است و هر روز محصولات نیز با کیفیت بالاتری ارائه می شود و ما قطعا شاهد رقابت زیادی خواهیم بود.

برای شرکت ها ضرورت دارد که تمام تکنولوژی های مدرن را برای ارائه تجارت خود و هدایت مردم به آن جهت به کار گیرند؛ چرا که بیش از 80 درصد مردم در سراسر جهان ساکن در بازارهای نوظهور بوده و پتانسیل فروش مستقیم در بازارهای نوظهور برای کسانی که به دنبال فرصتی هستند، فراهم است.

فروش مستقیم در اکثر کشورها وجود دارد و هنوز از بسیاری از فرصت ها استفاده نشده است، مانند مناطق با پتانسیل بالا در شمال آفریقا و خاور میانه (MENA).

در واقع رشد فروش مستقیم بستگی به شرکت ها دارد که توانایی سازگاری با تکنولوژی و به دست آوردن سهم بازار از خرده فروشی های سنتی را داشته باشند. در جهان امروز، مشتری می تواند هر چیزی را از هر جایی و در هر زمانی خریداری کند و کافی است شرکت ها مورد متفاوتی را پیشنهاد دهند، در واقع فروش مستقیم یک بازار چند کاناله (omni channel) است که می تواند خرده فروشی سنتی را نیز در خود جای دهد.

اما تکنولوژی تنها یک جزء مهم است. انجمن فروش مستقیم که در 62 کشور جهان فعالیت می کند، می گوید: " ما با دولت ها، گروه های مصرف کننده، دانشگاه ها و دیگر ذینفعان خارجی همکاری می کنیم تا فرصت هایی را که این صنعت برای ارائه، اصلاح یا ارتقای قوانین مطلوب برای شرکت ها در نظر گرفته، ارتقا دهیم."

انجمن فروش مستقیم آفریقای جنوبی در همکاری با دیگر مناطق آفریقا که در این انجمن عضو نیستند، در رشد بازارهای نوظهور در این منطقه سهم مؤثری داشته است به گونه ای که بر اساس گزارشات، 883 میلیون دلار خرده فروشی در سال 2017 را ثبت کرده است.

مناطق عضو MENE نیز جزء بازارهای نوظهور در این صنعت به شمار می روند و امارات از کشورهای مطرح در این نواحی است.

به طور کلی در این منطقه در سال 2017 خرده فروشی 237 میلیون دلار برآورده شده که نسبت به سال گذشته 6.7 درصد رشد داشته است.

تغییرات شگفت انگیز منطقه ای سال 2017 در فروش مستقیم
 
شماره 1 : امریکا (1.8 درصد کاهش رشد)
شماره 6: برزیل (1.1 درصد کاهش رشد)
شماره 7 : مکزیک (2 درصد افزایش رشد) 
شماره 15: کلمبیا (4.4 درصد افزایش رشد)
شماره 16 : آرژانتین (36.7 درصد افزایش رشد)
شماره 17 : کانادا (1.4 درصد افزایش رشد)
شماره 18: پرو (2.9 درصد افزایش رشد)
شماره 22: اکوادور (9.4 درصد افزایش رشد)
به طور کلی در بازارهای آمریکای شمالی و جنوبی و مرکزی رشد به مبلغ 64 میلیارد دلار در خرده فروشی را برای سال 2017 نشان می دهد اما این مبلغ طی سال های 2014 تا 2017 تقریبا با نرخ ثابتی تغییر کرده و حدود 105 درصد رشد سالیانه داشته است. 
آمریکا 34 درصد از کل خرده فروشی جهان را به خود اختصاص داده است و در بر گیرنده 8 مورد از بازارهای میلیارد دلاری در جهان بوده است که رضایت 26 درصد از مردم را جلب کرده است. 
در سال 2017 حدود 33.1 میلیون بازاریاب ثبت شده اند که نسبت به سال 2016 از کاهش 2.1 میلیون نفری برخوردار بوده است. 
بازارهای میلیارد دلاری آسیا
 
شماره 2 : چین (3 درصد افزایش رشد)
شماره 3 : کره (0.9 درصد کاهش رشد)
شماره 5 : ژاپن (0.4 درصد کاهش رشد) 
شماره 9: مالزی (0.3 درصد افزایش رشد)
شماره 10: تایوان (2.1 درصد افزایش رشد)
شماره 14 : تایلند (1.7 درصد افزایش رشد) 
شماره 19 : هند (7 درصد افزایش رشد) 
شماره 20 : اندونزی (20.3 درصد افزایش رشد)
شماره 21 : فیلیپین (11.5 درصد افزایش رشد)
شماره 24 : استرالیا (3.6 درصد کاهش رشد)
45 درصد از کل خرده فروشی جهان مربوط به قاره آسیا و اقیانوسیه است که شامل بازار میلیارد دلاری می شود. در سال 2017 کل فروش آسیا و اقیانوسیه بالغ بر 85.4 میلیارد دلار برآورد شده است و نرخ رشد سالیانه در این ناحیه 4.8 درصد بوده است. 
حدود 65.2 میلیون نفر از فروشندگان مستقل (56 درصد از نمایندگان فروش کل دنیا) محصولات را در 10 دسته مختلف در جهان به فروش می رسانند. 50 درصد از این فروش مربوط به لوازم مراقبت از سلامتی و 23 درصد لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی هستند. 
در حال حاضر چین بزرگترین بازار آسیا و اقیانوسیه را دارد که رقم خرده فروشی آن بالغ بر  34.3میلیارد دلار در سال 2017 بوده است و نسبت به سال 2016 رشد 3 درصدی داشته است. 
به طور خاص، چین 40 درصد از کل خرده فروشی این منطقه را به خود اختصاص داده و در حال حاضر در رتبه دوم بزرگترین کشورهای دارای بازار میلیارد دلاری جهان قرار دارد اما رشد فروش این کشور به آرامی صورت می گیرد و نرخ رشد سالیانه آن طی سه سال 2014 تا 2017 حدود 7 درصد بوده است و به نظر می رسد بتواند به رتبه اول و به جای آمریکا صعود کند چرا که WFDSA تخمین زده حدود 5.3 میلیون نفر چینی در فروش مستقیم کالا و محصولات این کشور مشارکت دارند. 
علاوه بر چین، 9 بازار میلیارد دلاری دیگر نیز در قاره آسیا و اقیانوسیه وجود دارند که شرح آنها در سال 2017 به صورت زیر است:
استرالیا (فروش 1.1 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 4.2 – درصد)
هند (فروش 1.5 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 5.8+ درصد)
اندونزی ( فروش 1.4 میلیارد دلار و نرخ رشد سالیانه 14.3+ درصد)
ژاپن (فروش 15.3 میلیارد دلار و نرخ رشد سالیانه 1.1- درصد) 
کره (فروش 17.2 میلیارد دلار و 4.6+ درصد نرخ رشد سالیانه)
مالزی (فروش 47.2 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 7.4+ درصد)
فیلیپین (فروش 1.3 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 7.7+ درصد)
تایوان (فروش 3.9 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 6.2+ درصد)
تایلند (فروش 2.8میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 1.9+ درصد)
 
بازارهای میلیارد دلاری اروپا
شماره 4: آلمان (3.7 درصد افزایش رشد)
شماره 8 : فرانسه (3.5 درصد افزایش رشد)
شماره 11: انگلستان (1 درصد افزایش رشد) 
شماره 12 : ایتالیا (2.5 درصد افزایش رشد)
شماره 23 : لهستان (2.4 درصد افزایش رشد)
فروش مستقیم در اروپا متاثر از نیاز مصرف کنندگان اروپایی با محصولات و رویکردهای فروش با توجه به عدم اطمینان به Brexit، کاهش ارزش پوند نسبت به یورو و چالش های قانونی اتحادیه اروپا است.
در سال 2017 فروش اروپا 38.5 میلیارد دلار بوده است که رشد 3.5 درصد نسبت خرده فروشی نسبت به سال 2016 داشته است و نرخ رشد سالیانه 4.8 درصدی را برای خود ثبت کرده است. 
32 درصد از کل فروش اروپا مربوط به محصولات مراقبت از سلامتی و 26 درصد مربوط به لوازم آرایشی و مراقبت شخصی بوده است. 
5 کشوری که از اعضای اتحادیه اروپا هستند، جزء بازارهای میلیارد دلاری اروپا می باشند: 
آلمان (فروش 16.7 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 4.8+ درصد)
فرانسه (فروش 5 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 3.1+ درصد)
انگلستان (فروش 3.7 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 6.7+ درصد)
ایتالیا (فروش 3.2 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 5.8+ درصد)
لهستان (فروش 1 میلیارد دلار و نرخ رشد سالانه 3.2+ درصد)
 
مطابق با آمار، در سال 2017 حدود 6.9 میلیون نماینده مستقل فروش در اروپا در حال فعالیت می باشند. 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: بازارمیلیارد دلاری فروش مستقیم (بازاریابی شبکه ای)درسال2017
[ ] [ ] [ مجید09104509998 ]
[ ]
آموزش استخراج بیت کوین رایگان از سایت www.melyoonersho.ir ارطریق لب تاب و کامپیوتر ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------