پرنده ای که پرواز بلدنیست به قفس می گوید تقدیر
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک
فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
<"meta name="jibisite"content="ACTIVE> هموطنان عزیز برای ورود وفعالیت دربازاریابی شبکه ای ؛تمام آموزشها در سایت بصورت جزوه؛فایل و تصویری قرارداده شده جهت توضیحات بیشتر باشماره همراه بنده تماس بگیرید 09104509998
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

.........
..........

آشنایی با سه باور مخرب که انتخاب‌هایمان را محدود می‌کند


آشنایی با سه باور مخرب که انتخاب‌هایمان را محدود می‌کند
فروش مستقیم- همه در برابر باورهای مخرب آسیب پذیر هستیم. از این رو، لازم است با محدودیتی که این باورها برای تفکر و رفتار ما ایجاد می‌کند، آگاه باشیم. باورهای مخرب می‌تواند بر عملکرد افرادی که با آنها کار می‌کنیم نیز تاثیر بگذارد.

اگر خواندن این مطلب برای شما جذاب است و در حال مطالعه هستید، بی گمان رشد کسب و کار برایتان اهمیت دارد.صرف نظر از کسب و کاری که در آن فعالیت می کنیم.  اکثر ما می‌خواهیم موفق باشیم. پس چرا نیستیم؟ علت آن باورهای مخرب! است.

همه در برابر باورهای مخرب آسیب پذیر هستیم. از این رو، لازم است با محدودیتی که این باورها برای تفکر و رفتار ما ایجاد می‌کند، آگاه باشیم. باورهای مخرب می‌تواند بر عملکرد افرادی که با آنها کار می‌کنیم نیز تاثیر بگذارد. 


بنابراین وقتی یاد گرفتیم چگونه باورهای مخرب را بشناسیم، می‌توانیم به اعضای تیم خود کمک کنیم تا آنها هم در مسیر موفقیت قرار بگیرند.

 

1. باورهایی که روزی روزگاری حقیقت داشتند


خوزه، انسانی باهوش، سخت کوش و جاه طلب است. او شبکه بازاریابی خودش را به خوبی ساخته اما دیگر از توان افتاده است، موقعی که با هم صحبت می کردیم موضوع "همه چیز تحت کنترل است" دائما تکرار می‌شد. خوزه، همه چیز را واضح و مشخص می خواست، گیج بود و تیمش را هم به خاطر عدم انعطاف، عاجز کرده بود.


وقتی ما کارمان را شروع کردیم، از خوزه پرسیدم که در مورد خودش برایم صحبت کند. وقتی داستانش را تعریف کرد،‌ هر دو متوجه شدیم که علت رفتار او چیست.


مادر خوزه به نوعی بیماری ذهنی مبتلا بود. خوزه به خاطر می‌آورد که در کودکی، همیشه نگران از مدرسه به خانه می‌آمد و نگران بود که مادرش سالم است یا دسته گلی به آب نداده است. او هیچ‌وقت دوستانش را به خانه دعوت نمی‌کرد چرا که می دانست ممکن است اتفاق ناگواری در خانه رخ دهد. خوزه فرزند بزرگ خانواده بود، مسئولیت نظم کارهای خانواده، غذا، درس و مشق بچه ها و اینکه حواسش به مادر باشد که بی هوا بیرون نرود و خیلی کارهای دیگر همه بر دوش او افتاده بود. خوزه باید این موارد را کنترل می‌کرد و این تنها راه حفظ امنیت خود و خواهر و برادرهایش بود.


حالا دیگر خوزه یک مرد بالغ شده و تشکیل خانواده داده است. علیرغم اینکه مادرش چند سال پیش فوت کرده و او دیگر نباید همه چیز را کنترل کند. هنوز هم مانند گذشته رفتار می کند. در حالی‌که نیاز به تکرار رفتار های کنترلی گذشته نیست.


این باور در بیشتر موارد او را سلطه جو نشان می‌دهد. زمانی که خوزه پی ببرد که این باور چقدر به او ضرر می زند،‌ می‌تواند انتخاب‌های مفیدتری داشته باشد.


#. باورهایی که هیچگاه حقیقت نداشته اند
این باورها مانند حرفهای خاله زنکی! و عوامانه است. اینکه زمین در مرکز منظومه شمسی قرار دارد یا زمین مسطح است در گذشته حتی در باور بسیاری از افراد تحصیل‌کرده وجود داشت و آن را حقیقت می‌دانستند،  اما این باورها غلط بودند.  به راحتی می‌توانیم باور کنیم که توانایی کمتری داریم یا اینکه شخص دیگری توانایی کمتری دارد.


اگر ما کلیشه های خاصی را باور کنیم، نحوه رفتار ما با دیگران را تغییر خواهد داد و ممکن است بر رفتار دیگران با ما نیز تاثیر بگذارد.آگاهی از این که چگونه این باورهای ابلهانه، دیدگاه شما را محدود می‌‌کند، فرصتی برای جلوگیری از آنهاست.


3. باورهایی که برای شخص دیگری حقیقت دارند اما نه برای شما
در بعضی موارد، این باور موذیانه ترین باور مخرب است.


ما به تجربه شخص دیگری نگاه می‌کنیم و گمان می‌کنیم که همان شرایط و تجربه برای ما هم روی خواهد داد! چند سال پیش وقتی که در آمریکای لاتین زندگی می‌کردم، یک راننده را در اختیار من وشوهرم گذاشتند. ما در یک شهر بزرگ با ترافیکی دیوانه کننده زندگی می‌کردیم. در حالی‌که راننده باید یونیفرم به تن می کرد و کراوات می‌زد، اما ما هرگز ندیدیم که راننده از کراوات استفاده کند. یک روز شوهرم از او پرسید کراواتش کجاست؟او پاسخ داد، "من از کراوات استفاده نمی کنم. کراوات می تواند بسیار خطرناک باشد."  از روی کنجکاوی شوهرم پرسید، "خطرناک...چطور؟"


راننده توضیح داد که پسرعمویش همیشه کراوات می بست، اما در یک ماشین صنعتی گیر کرد و مُرد. راننده نمی خواست هرگز اجازه دهد که به سرنوشت پسر عمویش دچار شود!
در مورد دیگری، برادر دوست من، کارولین، تمام پس اندازهای خود را در یک معامله املاک و مستغلات از دست داد. بنابراین هنگامی که او فرصت عالی برای سرمایه گذاری در املاک داشت، آن را رد کرد، زیرا نمی خواست که ریسک برادرش را تکرار کند و پول خود را به باد دهد.


نتیجه گیری


وقتی که مدام این جمله را می گویید" من همیشه هستم _______ " ممکن است گرفتار  باوری شده ای که روزگاری حقیقت داشته است.
در مورد خوزه، این باور که همیشه کنترل را از دست ندهد، باعث بروز مشکلاتی شده بود. در حالی‌که مشتری همیشه مستقل است و هرگز به کسی وابسته نمی‌شود.


هرکدام از این افراد به خاطر باورهای محدودی که دارند، ظرفیت پاسخ موثر خود را محدود کرده‌اند. آنها در دام هرگز و همیشه افتاده بودند و بر اساس شرایطی عمل می‌کردند که در برخی موارد درست بودند اما لزومی نداشت که دوباره تکرار شوند.


  اعتقادات مخرب زندگی ما را محدود می‌کنند، با نادیده گرفتن این باورها، می‌توانیم انتخاب‌های بهتر و بیشتری داشته باشیم.



برچسب‌ها: آشنایی با سه باور مخرب که انتخاب‌هایمان را محدود می‌کند
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 16:45 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

نتورک مارکتینگ موج آینده دنیاست

نتورک مارکتینگ موج آینده دنیاست
فروش مستقیم- بازاریابی شبکه‌ای (network marketing) شیوه‌ای از فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند.

بازاریابی شبکه‌ای (network marketing) شیوه‌ای از فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.


در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب ها به صورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه‌ای سردمدار هستند. جی پل گتی، ثروتمندترین مرد آمریکایی در سال 1957 میلادی بود و برای نخستین بار اعلام کرد که «من ترجیح می‌دهم که از یک درصد تلاش 100نفر استفاده کنم تا اینکه از 100درصد تلاش خودم.» این ایده که اهرم زمان نام دارد، امروزه پایه گذار فلسفه بازاریابی شبکه‌ای شده است.


نخستین کمپانی ای که به‌طور رسمی فعالیت بازاریابی چند سطحی را در سال 1930 آغاز کرد، کمپانی ویتامین کالیفرنیا بود که نام خود را در سال 1939 به نوترالایت تغییر داد و امروزه محصولات خود را از طریق کمپانی اموی به فروش میرساند.


به گفته کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC)، شرکت هرمی شرکتی است که به اعضایش حق کمیسیون می‌دهد تا افراد جدید را وارد کنند. شرکت‌های هرمی محصولی را نمی‌فروشند و پول‌های مشتریان را یک‌جا جمع می‌کنند و با آن کاری انجام نمی‌دهند. این شرکت‌ها در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیرقانونی هستند؛ چون در ازای جذب افراد پول می‌دهند و به‌طور اجتناب ناپذیر فروخواهند پاشید و وقتی هرم فروپاشی کند، به جز عده‌ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی می‌مانند یا به عبارتی پول خود را می‌بازند.

 

در حال حاضر، قوانین و مقررات فعالیت در شرکت‌های بازاریابی شبکه ای در اکثر کشورها معین شده‌اند؛ ولی هیچ ارگان مشخصی وجود ندارد که مشخص کند یک کمپانی خاص هرمی یا شبکه‌ای قانونی است.از نگاه FTC، BBB، AG کمپانی‌ای که بیشتر به جذب بازاریاب می‌پردازد تا فروش محصول به مردم عادی، هرمی و غیرقانونی است.

 

از جمله تمایلات روزافزون در دنیا، میل به داشتن شغل خانگی است. مردم سراسر دنیا به تدریج به اهمیت این نکته پی بردند که صاحب کار خود و ارباب خودشان باشند. فقط وقتی که ارباب خودتان باشید، موارد زیر تحت کنترلتان خواهد بود:

 

1- اینکه کجا کار کنید.
2- با چه کسی کار کنید.
3- چطور کار کنید و اینکه درآمدتان چقدر باشد.


تصور داشتن شغلی از آن خود برای اکثر مردم ایجاد دلهره می‌کند، زیرا برایشان مستلزم بیرون آمدن از «حاشیه امن» خود و مواجهه با امور غیرقابل پیش‌بینی و ریسک‌هایی است، اما باوجود همه اینها، داشتن کاری که کاملا از آن خودمان باشد، تنها راهی است که امکان تسلط بر خود و شرایط را برای ما فراهم می‌کند و ما را از لحاظ مالی یا . . . به موفقیت حتمی می‌رساند.

تحقیقات نشان می‌دهد که فقط یک درصد از جمعیت دنیا دولتمندند. از این تعداد، 74درصد صاحب کار خودشانند. در ایالات متحده در هر 10 ثانیه یک شغل خانگی جدید افتتاح می‌شود و هم‌اکنون نزدیک به 2 میلیون آمریکایی از طریق مشاغل خانگی درآمدهای چند میلیون دلاری کسب می‌کنند. بهترین و آسانترین راه برای شروع یک کار خانگی، نتورک مارکتینگ است. امروزه کلمه نتورک مارکتینگ بر سر زبانها افتاده و به گوش اکثر مردم دنیا خورده است.

نتورک مارکتینگ صنعتی است با 70 سال قدمت. 7/7 میلیون نفر  (تا سال 2002) در ایالات متحده به این صنعت اشتغال دارند و این صنعت هم‌اکنون در 125 کشور دنیا رواج دارد. تا این تاریخ، ظرف هر یک هفته 150 هزار نفر در سراسر دنیا به شاغلان در این صنعت در حال اضافه شدن هستند. این رقم معادل 21400 نفر در هر روز است. بنا به گفته جان کلنچ، نویسنده و نتورکر معروف دنیا، نتورک مارکتینگ بزرگترین فرصت در طول تاریخ دنیاست! نتورک مارکتینگ موج آینده دنیاست.

 

بازاریابی شبکه ای نوعی از تجارت است که در آن مصرف‌کنندگان یک شرکت تولیدکننده می‌توانند بازاریاب محصولاتی باشند که خود مصرف می‌کنند و با انعقاد قرارداد با شرکت تولیدکننده و معرفی و فروش محصولات به اطرافیان خود، درآمد قابل توجهی کسب کنند، در صورتی که شخصی بتواند با معرفی این تجارت به اطرافیان خود و معرفی آنها به شرکت، گروه فروش خود را شکل دهد و طبق پلن‌های درآمدزایی شرکت درصدهای مشخصی از قیمت کالاهای فروخته شده در گروه فروش خود را به‌عنوان پورسانت و پاداش دریافت کند.

 

این صنعت نخستین بار در سال 1945 به کار گرفته شد و امروزه این تجارت با بیش از 70 سال قدمت توانسته شرکت‌های بزرگ و مطرح را در جهان تشویق کند تا از این روش برای فروش محصولات‌شان استفاده کنند. نتورک مارکتینگ به راستی در حال اشاعه به همه جای دنیاست و زندگی‌های بیشماری را در سراسر دنیا متحول ساخته است. صنعت بازاریابی شبکه‌ای حقیقتا به مردم در همه‌جا این نوید را می‌دهد که می‌توانند درآمدشان را افزایش داده و شیوه زندگی‌شان را بهبود بخشند. بازاریابی شبکه‌ای از جمله پردرآمدترین مشاغل دنیاست.

 

هدف اصلی و در واقع فلسفه وجودی تجارت نتورک مارکتینگ، حذف واسطه‌ها در سیستم توزیع سنتی کالا و صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. در شیوه توزیع سنتی کالا، محصول تولیدی پس از تولید، برای رسیدن به دست مصرف کننده نهایی، بارها و بارها توسط واسطه‌ها دست به دست می‌شد. قیمت محصول تولیدی طی این مسیر به چندین برابر قیمت واقعی می‌رسید! مبالغی که به قیمت محصول در این فرآیند افزوده می‌شد به جای رفتن به جیب تولیدکننده و برگشت آن به چرخه تولید، به جیب کسانی میرفت که کوچکترین نقشی در تولید آن نداشته‌اند و برای کار خود هیچ مالیاتی به دولت نمی‌پردازند. آنان فقط با دست به دست کردن و گذاشتن مبلغی روی قیمت محصول، سودهای کلانی به جیب می‌زنند.

 

بازاریابی شبکه‌ای دقیقا برای مقابله با این شیوه غلط توزیع به وجود آمده است. در بازاریابی شبکه‌ای شیوه توزیع کالا به صورت مستقیم است. در این شیوه کلیه واسطه‌های سنتی حذف شده و نمایندگان فروش مستقیم جایگزین آنها می‌شوند. این نمایندگان وظیفه دارند محصول تولیدی را به همان قیمت واقعی که توسط تولیدکننده و با نظارت دقیق ارگان‌های دولتی و قانونی کشور تعیین می‌شود، به دست مصرف کننده نهایی برسانند.

بازاریابی شبکه‌ای به دلیل مزایای فوق‌العاده‌ای که در مقایسه با تجارت سنتی دارد، از میزان موفقیت بسیار بالایی برخوردار است. مزایای متعدد نتورک مارکتینگ را می‌توان به قرار زیر خلاصه کرد:

1- نیازمند سرمایه اولیه اندکی است.
2- بدون ریسک است.
3- هیچ‌گونه تخصص یا تجربه خاصی لازم ندارد.
4- منبع خوبی برای کسب درآمد چندگانه است، زیرا می‌توان به‌صورت پاره‌وقت انجام شود.

5- حمایت همه جانبه سیستم با شماست. این حمایت هم از جانب شرکت و هم از جانب بالاسری‌ها صورت می‌گیرد.

6- پتانسیل درآمد نامحدودی دارد.

7- به فرد امکان کسب درآمد انفعالی  (passive income) می‌دهد. اگر فرد مجموعه موفقی بسازد، پس از آن، مجموعه بدون حضور او به رشدش ادامه می‌دهد. درآمد او دائما ادامه خواهد داشت و می‌تواند به همسر یا فرزندانش به ارث برسد.

8- فرصت‌های مسافرتی در اختیارتان قرار می‌دهد، زیرا اکثر شرکتها که به روش نتورک مارکتینگ فعالیت می‌کنند، برای مشتریان فعالشان طرح‌های مسافرتی تشویقی در نظر می‌گیرند، علاوه بر آن با رشد شبکه شما به شهرهای مختلف، جهت بررسی وضعیت شبکه خود مسافرت‌های زیادی انجام خواهید داد.

9- در صنعت نتورک مارکتینگ طرح‌های متعددی برای سپاس و قدردانی از مشتریان فعال وجود دارد. شرکت‌ها به ازای فعالیت موفق شما از شما قدردانی و سپاس به عمل می‌آورند.

 

ویژگی‌های بازاریابی شبکه ای

برخی از ویژگی‌های بازاریابی شبکه‌ای که آنها را نسبت به سایرین متمایز می‌سازند، عبارتند از:

آنها 1- وقت 2- انرژی 3- افراد انسانی را تلف نمی‌کنند.

آنها ارگانیزه شده و منظم و ساماندهی شده فعالیت می‌کنند و جهانی می‌اندیشند.

آنها هیچ‌وقت قانع نیستند و دائما در حال بسیج کردن و سازماندهی نیروها هستند و تلاش‌های افراد مجموعه خود را ارج می‌نهند.

آنها یک سیستم محکم، قابل توجیه و منطقی برای کار دارند.

توصیه های حرف‌های از مدیران موفق

فواید بازاریابی شبکه‌ای برای اقتصاد کشور، عبارتند از:

1- حذف واسطه‌های سنتی و دلال‌ها
2- افزایش سود تولیدکننده داخلی
3- کیفیت و کمیت بالای محصول تولیدی
4- توسعه کارخانجات داخلی و جذب نیرو
5- پرداخت آنی و به موقع مالیات به دولت
6- نظارت دقیق بر قیمت‌ها
7- خرید آسان و مطمئن
8- خرید محصولات به قیمت واقعی
9- تثبیت قیمت محصولات
10 ارائه جنس اصل و اورجینال به مشتری
11- جلوگیری از تورم
12- قیمت یکسان در سراسر کشور.



برچسب‌ها: نتورک مارکتینگ موج آینده دنیاست
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 16:39 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

40 نکته مهم در پرزنت کار و محصول

 

نکات زیر را همراه خود داشته باشید و در مواقع مختلف سعس کنید این نکات را یکی پس از دیگری در خود ایجاد کنید.

 

تنها راه موفقیت در Presentation داشتن یک هدف محکم است. 

  1. آماده باشید، کمربندهای پرواز را محکم ببندید، میخواهیم جذاب، توانمند، زیبا و مقتدر باشیم و زیبایی های وجود خود را در معرض نمایش انسانها قرار دهیم.
  2. پرزنت به معنای هدیه است، یعنی وقتی شخصی را پرزنت می کنی داری به عزیزی هدیه تقدیم می کنی.
  3. انسانهای موفق نه تنها متاع ارزشمندی در وجود خود داشته اند، بلکه توانسته اند آنرا خوب پرزنت کنند.
  4. یکی از مهمترین اهدافی که باید در کارت داشته باشی، بهترین پرزنتور شدن است.
  5. مهمترین سرمایه شما در پرزنت، اعتماد به نفس و خودباوری است.
  6. هنگام پرزنت، شما باور و یقین خود را پرزنت می کنید.
  7. یکی از مهمترین عوامل موفقیت شما قدرت بیان و نفوذ کلام شماست.
  8. قابلیت ها و لیاقت های فردی خود را ارتقاء دهید.
  9. در هنگام پرزنت حتما به شخص مقابل هم اجازه صحبت کردن و نظر دادن بدهید.
  10. خجالت یک باور غلط است.
  11. قدرت همه انسانها بسیار زیاد است، اما این بستگی به باور و یقین ما دارد که تا چه اندازه بتوانیم از این قدرت استفاده کنیم.
  12. همیشه به این فکر کنید چه زیباست که برای همه صحبت کنی و یا اینکه همه منتظر این باشند که تو را ببینند و از همه زیباتر این است که تو بتوانی با پرزنت زیبای خود زندگی یک شخص رو عوض کنی.
  13. سعی کنید که در زندگی منشأ اثر باشید و بگذارید که همه به شما از یک نگاه پایین به بالا نگاه کنند.
  14. اولین مشخصه یک پرزنتور قوی، تغییر کردن خود اوست.
  15. در قرآن آمده است که:
    “احیاء یک انسان، احیاء یک ملت است“
  16. Presentation یک جاده دو طرفه است، تو خوب پرزنت می کنی و او خوب گوش می دهد.
  17. “Honesty is the best policy” یعنی صداقت بهترین سیاست است.
  18. جذابیت وجود: برای اینکه انسانهای جذاب را جذب کنی، تو خود باید جذاب باشی.
  19. انسان جذاب: انسانی در دنیایی از اعتماد به نفس و شخصیت رهبرگونه که تمام زیبایی های وجودش در چهره خندان و متبسم او تجلی پیدا می کند.
  20. جذابیت با زیبایی فرق می کند، انسانها جذب آراستگان می شوند.
  21. نرم و ملایم و زیبا سخن بگویید.
  22. فرد محترمی باشید، به خود احترام بگذارید.
  23. “اگر می خواهید ببینید که دیگران نسبت به شما چه حسی دارند، ببینید که خود شما چه حسی را نسبت به خود دارید“
  24. متبسم باشید، شخصیت قاطعی داشته باشید گاهی نه بگویید.
  25. زبانتان باید ابزار دلتان باشد، شما باید خود پیام خود باشید.
  26. دانش و آگاهی خود را بالا ببرید تا بهتر سخن بگویید،علم، دانش و تجربه عمق جذابیت است.
  27. انسای موفق در دنیایی از اعتماد به نفس لبخند بر لب دارند.
  28. با احساس و هیجان سخن بگویید.
  29. به هنگام ارائه سخن به نیازها و منافع طرف مقابل هم فکر کنید.
  30. یک رهبر باشید و برای انسانها سخن بگویید.
  31. رهبران چگونه اند:
    الف) بسیج باورها واندیشه ها بسوی خلق هدفها، رهبری، علم بر انگیختن و هدایت انسانها و سازمانهاست؛ رهبری، برخورداری از نفوذ اجتماعی است.
    ب) رهبران از طریق افکار و رفتار فردی خود، راه را به دیگران نشان داده و آنها را تحت تأثیر قرار می دهند.
  32. خود پیام خود باشید و در مخاطب باور بسازید و به این توجه کنید که مخاطب اول باید تو را باور کند و بعد حرف تو را.
  33. اول او را مثل یک عقاب، تشنه رسیدن به هدف کنید، بعد برایش صحبت کنید.
  34. یک عقاب باید اول: شوق پرواز و دوم: مهارت پرواز داشته باشد.
  35. لباس سخنران باید مناسب محیط و زیبا باشد.
  36. برای مردان، ساعت و کفش و برای خانمها عدم افراط در آرایش بسیار مهم است.
  37. بدن باید عطر ملایم و آرامی داشته باشد.
  38. پرزنتور باید بر روی حرکات بدن خود کنترل کامل داشته باشد و ایجاد حس آرامش کند.
  39. “Practice makes PERFECT” به این معنا که تمرین راه کامل شدن است.
  40. انرژی بدهید، شادی بیافرینید و آموزش بدهید.

 



برچسب‌ها: 40 نکته مهم در پرزنت کار و محصول
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 15:39 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

هدف زندگیتان را پیدا کنید:

 

هر انسانی ،در ذهن اش مکانیزمی وجود دارد که ناخودآگاه او را به سمت اهدافش هدایت کند. افرادی که در زندگی احساس سردرگمی میکنند، دقیقا به علت نداشتن هدف مشخص است و یا مثلا اگر فردی به هدفی که خواسته ،دست پیدا میکند، با اینکه به چیزی که خواسته رسیده، در کمال تعجب بی انگیزه میشود، مایوس میشود. زیرا به هدفی که خواسته رسیده، حال ذهنش هیچ هدف دیگری را در او پیدا نمیکند.

اما خبر خوب اینکه اگر در زندگی سردرگم شدید، شانس این را دارید که به اهداف بزرگی که در ذهن دارید دست پیدا کنید. برای این منظور میتوانید به همین روال زندگیتان را ادامه دهید تا کم کم هدف تان را پیدا کنید. اما اگر نمیخواهید منتظر بمانید، اینجا 9 سوال مهم را میخوانید، که جواب آنها دقیقا به شما کمک میکند به هدف اصلی زندگی تان پی ببرید.

هدف زندگی تان چیست؟ ... ادامه

 

1- آیا کاری را که دوست دارم انجام میدهم؟ شاید جواب این سوال کیفیت کل زندگیتان را مشخص کند.

2- آیا خانواده تان را دوست دارید؟ دوستان؟ کار؟ تفریحاتتان چطور؟ گذران وقتتان را چی؟ یکی از مهمترین کلیدهای پیدا کردن هدف نهایی زندگی، افرادی هستند که در زندگی شما وجود دارند. چون آنها به شما انگیزه می دهند.

3- آیا کاری را انجام میدهیم که میخواهیم و در مسیری حرکت میکنیم که از ماجراجویی در آن مسیر لذت میبریم؟ آیا از جایگاه فعلی کارتان راضی هستید؟ بهترین مقایسه و اندازه گیری خوشبختی این است

4- آیا در محیط کاری خود توانایی تغییر موضوعاتی که باعث آزار شما می شود دارید؟ توانایی حل این موضوع را دارید؟ چون رفع این موضوع باعث شادتر شدن شما می شود.

5- اگر پول ، ماشین و خانه و ... برایتان مهم نبود، آیا احساس رضایت از زندگی فعلی تان دارید؟ این ها معیار صحیحی برای سنجش رضایت نیستند. بهتر است واقعی تر به زندگیمان نگاه کنیم

6- آیا تا بحال با خود فکر کرده اید که فرد مهمی هستید و می توانید باعث تغییر در جهان و زندگی دیگران شوید؟

7- چه چیزهایی شما را خوشحال میکند؟ اگر نمی دانید به چیزهایی که شما را ناراحت میکند فکر میکند فکر کنید و عکس آن فکر کنید...

8- صبح هنگام بیدار شدن از خواب چطور زندگی تان را شروع میکنید؟ دید شما نسبت به امروز، افکار مثبت یا منفی تان آیا هر روز به این فکر می کنید که امروز اتفاق خوبی در زندگی تان رخ می دهد؟

 

9- آیا در زندگی تا منتظر اتفاقی هستید که زندگی شما متحول شود؟ خوب منتظر چی هستید شروع کنید ...



برچسب‌ها: هدف زندگیتان را پیدا کنید:
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 15:15 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

متن خلاصه کتاب بهترین نتورک مارکتر دنبا

 

"چار چوب ذهنی یعنی زاویه دید.یعنی راهی که ما چیزها را می بینیم"

"فکر می کنی آیا رسانه ها نسبت به مقالات منفی ای که درباره تجارت شبکه ای چاپ می کنند مسوولند؟"

" نه . در حقیقت تا امروز فکر می کردم آنها مسوولند ، اما امروز فهمیدم که حتی من هم در چاپ آن مقالات سهم دارم"

" همه مسوولیم. تجارت شبکه ای اصولا برای آزادی است. به ما آزادی به اشتراک گذاشتن می دهد. این یک روی سکه است و روی دیگر احساس مسئولیت است. تجارت شبکه ای حقیقتا یک تجارت مسوولیت پذیری است، یعنی ما بابت مسوولیتی که می پذیریم پاداش می گیریم.هر چه قدر بیشتر مسوول باشیم بیشتر پاداش می گیریم.اینجاست که کلمه پشتیبان(sponser) معنی پیدا می کند، یعنی احساس مسوولیت بابت افرادی که به این تجارت معرفی می کنی.وقتی که تو پشتیبان مجموعه ای چند هزار نفری از افراد هستی ،پاداش آن را می گیری .پاداشی که بسیار زیاد است وتو مستحق آن هستی."

" هدفی بزرگتر و بهتر از خودت داشته باش و هر چه هدفت بزرگتر باشد بسیاری از چیزها کوچک خواهند شد."

"چنین تجارتی چه قدر متفاوت از بقیه تجارتهای سنتی است:

- آموزش به افراد برای لذت بردن

- آموزش مهارت هایی که برای موفقیت لازم دارند

- کمک کردن به آنها برای رشد و تکامل در وهله اول به عنوان یک نفر و سپس به عنوان عضوی از یک تیم

- پیروزی در زمانی که می توانی و من قول می دهم وقتی توموارد یک، دو و سه را انجام دهی همیشه خواهی برد ،همیشه"

" در این تجارت خوب بودن مهم نیست . مهم این است که قابل همانند سازی باشی "

" دانستن پاسخ و انجام دادن آن دو چیز کاملا متفاوت است"

" اول این که وقتی خودت به پاسخ می رسی بسیار تفاوت دارد با این که کس دیگری آن را به شما بگوید وقتی که خودت می فهمی بسیار عمیق تر است. دیگر جای پرسیدن ندارد که آیا درست است یا نه، چون پاسخ خودت است .همچنین وقتی در همان شرایط قرار گرفتی ، آن را راحت تر به یاد خواهی داشت. وقتی خودت پاسخی را می فهمی ، نه تنها آن را پیدا می کنی بلکه در پیدا کردنش تسلط می یابی پس سود آن دو برابر می شود. دانستن پاسخ ، با انجام دادن آن بسیار تفاوت دارد"

" هدفهایت را در سه مرحله داشتن، انجام دادن و بودن تعیین کن"

"چیزهایی را که می خواهی داشته باشی، داشته باش."

"چیزهایی را که می خواهی انجام دهی ، انجام بده."

" شخصی را که می خواهی باشی ، باش."

"همیشه روی نتیجه نباید تمرکز کنی. چه در برخورد با خودت و چه در برخورد با افرادی که در گروهت هستند"

"بدون نتیجه نسبت به کار سرد و بدون لذت بردن از آن خارج می شوی . ممکن است بمانی و بسوزی حتی ممکن است خارج بشوی و بسوزی" 

" عادات ما چیزهایی هستند که ما به آنها فکر می کنیم یا آنها را انجام می دهیم بدون این که از آنها آگاه باشیم. وقتی که ما به چیزی فکر می کنیم یا کاری را انجام میدهیم آگاه هستیم ، پس دیگر آن را نمی توان یک عادت نامید، زیرا ما حق انتخاب داریم."

" بودایی ها این نکته را آموزش می دهند که زندگی رنج آور است . من با این نکته موافقم، اما چیزی که آنها آموزش نمی دهند این است که چگونه می توان آن را تغییر داد. رنج آور بودن یا هر چیز دیگر بودن قابل تغییر است ، در صورتی که ما ذهنمان را معطوف آن کنیم."

" عادت اولیه را چگونه به دست آوردی؟ آن را با افکاری که به آن باور داشتی به دست آوردی."

" برای آرزویت ارزش قائل باش."

" تمامی نتورکر های بسیار موفق اصل در آمدشان را با دو تا پنج نفر به طور مستقیم به دست آورده اند. ما باید توجهمان به همان چهار پنج نفر باشد و از آنها بپرسیم که آیا متعهد هستند که به مرحله راهبری و موفقیت برسند یا خیر."

" من راهبرانی می خواستم که دوست داشته باشند خود را همانند سازی کنند. هیچ گاه درباره افرادی که قصد وارد کردن آنها را دارم یا وارد شده اند، قضاوت نمی کنم بلکه از آنها می پرسم .بعضی از آنها ابتدا نمی خواهند یک شبکه بزرگ داشته باشند. این طور آدمها کسانی هستند که باور ندارند موفقیت بزرگ برای آنها امکان پذیر است.پس من همیشه روی عادات باور شده ای که آنها را کمک کند به آنچه می خواهند برسند ، کار می کنم. عده ای از راهبران امروز من کسانی هستند که ابتدا اصلا باور نداشتند به چنین مرحله ای می رسند."

" باید تمرکزت را به قدری وسیع کنی که آینده را هم در برگیرد"

" وقتی که به دیگران آموزش می دهی که به دیگران آموزش دهند تو به جای نتیجه گرفتن، دیگران را قدرتمند می کنی . مسلما این هم یک نتیجه است، اما بزرگتر. چیزی که در نهایت به آن می رسی موفقیت طولانی تر ، راهبران بیشتر و فرهنگ راهبری بیشتر در مجموعه است، چیزی که باعث خلاقیت و استحکام بیشتر می شود."

" وقتی که من این نکته را فهمیدم که ادامه کار بستگی به مهارت ما در پشتیبانی موثر از افرادی که می دانند چگونه به دیگران آموزش دهند دارد تجارت من شروع به رشد واقعی کرد."

" تا وقتی که تو آموزش ندیده باشی که به مردم کمک کنی تا ارزشهای زندگی شان را پیدا کنند نمی توانی فرصتی را که در اختیار آنها قرار می دهی ، برایشان معنی دار کنی ."

" در تجارت ما ، تو برای کسی که وارد می کنی ، می ایستی . او را قهرمان می کنی و به موفقیت می رسانی. در حقیقت تو به آنها آموزش می دهی که دیگران را قهرمان کنند و در حقیقت برای دیگری بایستند."

" حرکت کنید . باورتان را تغییر دهید . فقط بدانید که می توانید. می توانید رویاهایتان را زنده کنید."

" چیزی که ذهن آن را باور کند، تو می توانی آن را به دست آوری."

" مشکلات ، جزء هدیه ای در دستانش چیزی برای شما ندارد. شما به دنبال مشکلات می گردید ، زیرا به هدایای آن احتیاج دارید."



برچسب‌ها: متن خلاصه کتاب بهترین نتورک مارکتر دنبا
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 15:9 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

نکات طلایی و آموزشی نتورک

هولتون باگز یکی از تاپ ارنرها(دارای بالاترین درآمدها)ی جهان در صنعت پولساز نتورک میگه : فقط چون کار دیگه ای نداری نمیتونی بگی من تمام وقت نتورک کار میکنم.

هولتون باگز:
از نظر زمانی شما پاره وقت کار میکنید یا تمام وقت؟
۱-تمام وقت:روزی ۳-۴ پرزنت بگذارد.
۲- پاره وقت :هفته ای ۴-۶ پرزنت بگذارد.
۳- گهگاهی وقت:هر وقت حال داشت،پرزنت بگذارد.
۴- کسیکه اصلا" وقت نمیگذارد:آپلاینی دارد همه ملاقات ها را انجام میدهد.
انتخاب با شماست، بزرگترین نتورکر دنیا اینگونه میگوید.




برچسب‌ها: نکات طلایی و آموزشی نتورک

[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 7:53 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

پرزنت 30ثانیه ای

پرزنت 30ثانیه ای
بقول مارک یارنل بزرگ:
.......
یک کاری رو به من معرفی کنید که
نمایندگی فروش یک برند ۳۰ ساله رو رایگان بهتون بدن
انبار و دفتر کار رایگان بهتون بدن
آموزش رایگان بهت بدن
پرسنل رایگان بهت بدن
سیستم پرداخت دستمزد رایگان بهت بدن
فقط بگن: بازار بساز....
از هر ۱۰۰ تومن ۱۷ تومن خالص بهت بدن
چندتا لیدر درخدمتت باشن و کمکت کنن که تو سود ببری
دست هرکی رو بگیری معرفی کنی
از فروش اونم بهت ۵٪ بدن
اگه خوب کار کنی کمتر از سه سال روزی میرسه که به حضورت نیاز نباشه و پنج سال بعد
تورو با ماهی 100 میلیون تومن درامد مادام العمر بازنشست میکنند
و همه اینها سالم و پاک و قانونی و با تایید و تاکید و حمایت دولت هم باشه
البته
سقف درامدی به ماهی
۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان افزایش پیدا میکنه



برچسب‌ها: پرزنت 30ثانیه ای
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 7:50 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

اگه هنوز موقع دعوت پیش داوری میکنی

[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 7:49 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟

چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟

بررسی 12 گام کاربردی و حیاتی اما در عین حال ساده جهت کامیابی در صنعت بازاریابی شبکه ای
 
 

آیا با بیزینس نتورک مارکتینگ به تازگی آشنا شده اید و علاقه مند هستید تا در این شغل به موفقیت برسید؟ آیا رویای ساخت یک سازمان فروش گسترده و پویا را در سر می پرورانید؟

بسیار خوب، ام ال مارکتینگ ۱۲ گام ساده اما حیاتی را برای شروع نتورک مارکتینگ، ادامه ی مسیر و رسیدن به موفقیت به شما پیشنهاد میکند.

هرچند این گام ها به نظر ساده می آیند، ولی رعایت کردن و پایبند بودن به تک تک این گامها، از کلید های رسیدن به کامیابی در نتورک مارکتینگ می باشد.

در ادامه این گام ها را با هم بررسی می کنیم:



برچسب‌ها: چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 7:24 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

بازاریابی شبکه ای چیست؟

بازاریابی شبکه ای چیست؟


 
 

بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

برخی از عبارت‌های مرتبط با بازاریابی شبکه‌ای عبارتند از: فروش رابطه‌ای (Affiliate Marketing)، بازاریابی چند سطحی، ام‌ ال ام، ان ام، شرکت‌های هرمی (Pryramid Schemes)، فروش ارجاعی (Referral Marketing)، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بازاریابی اثر شبکه‌ای (Network-Effect Matrketing) و شرکت‌های پونزی.

در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب‌ها بصورت تبلیغات کلامی یا تبلیغات چهره به چهره اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. سر و کار فعالان فروش شبکه‌ای با قانون، بدلیل شباهت این نوع از فروش، با شرکت‌های هرمی می‌باشد.

 



برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای چیست؟

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 26 مرداد 1396 ] [ 7:14 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

هدف از بازاریابی شبکه ای - دلایل گسترش

هدف از بازاریابی شبکه ای

دلایل گسترش NETWORK MARKETING

 ۱- کثرت تولید کننده ها :

امروز با اتوماسیون کارخانجات و به وجود آمدن کارخانجات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و تولید یک محصول با مارک های متنوع ، فروش و توزیع محصول بسیار مهمتر گشته و در واقع نحوه عرضه محصول و بازاریابی آن حتی در بعضی اجناس از ساخت و تولید آن مهمتر گشته است.

بعنوان مثال امروز راه اندازی یک کارخانه تولید ماکارونی پروژه عظیمی محسوب نمی شود و با سرمایه محدود و مشخصی در زمان کاملاً معین قابل دستیابی است. اما عرضه چنین محصولی در بازار پر از رقابت امروزی کاری بس دشوار و عملاً برای کارخانه های کوچک، نشدنی است.

پس دیدیم که امروز توزیع و فروش از اهمیت کمتر از تولید ، چه از نظر هزینه و چه از نظر استراتژی برخوردار نیست. در چنین وضعیتی است که تولید کننده ها جهت فروش محصول خود حتماً بایستی از سیاستها و روشهای بسیار دقیقتر و حساب شده تر استفاده کنند که NETWORK MARKETING یکی از آنهاست.

۲- حق انتخاب با مشتری است :

مصرف کننده ها در انتخاب آزاد هستند و طبیعی است که در این انتخاب سودی عاید کارخانه ها می شود و بنابراین مصرف کننده ای که سود می رساند حق دارد که سودی نیز دریافت کند.

۳- تبلیغات ارزش خود را از دست داده است :

هر کسی در خانه از تلویزیون ، رادیو و اینترنت و روزنامه ها و مجلات استفاده می کند و اینها نیز همگی در سطح خود شامل تبلیغات برای محصولات گوناگون هستند و بنابراین انتخاب محصول مورد نظر بسیار مشکل شده و امروزه اغلب مردم نسبت به آنها بی اعتنا شده اند و از روش سوال از دوستان و نزدیکان که محصولات را آزمایش کرده اند خرید خودشان را انجام می دهند.

۴- وقت طلاست :

برای انتخاب وقت محدودیت است ، هر کسی بطور جدا نمی تواند وقت بگذارد و تمام محصولات مورد نیاز خود را از میان هزار مدل آزمایش و انتخاب بکند و کسی که برای چند مورد اینکار را می کند و در نهایت یک راه که از همه بهتر است انتخاب می کند ، با قراردادن این اطلاعات در اختیار دیگران و از روش NETWORK MARKETING می تواند وقت گذاشته شده را جبران کند.

۵- شغل و درآمد ثابت و پایدار نیست :

با توجه به پیشرفتهای سریع تکنولوژی و عوض شدن جایگاهها و تغییرات بیش از حد ، شغلهای ثابت با درآمد ثابت مانند قدیم نمانده است . کمتر کسی پیدا می شود که در یک شرکت یا سازمان سالها کار کند . در سال ۱۹۸۰ بیش از ۳۰% آمریکایی ها شغلشان را از دست دادند. بنابراین مردم به روش کار با درآمد مستقل نیاز دارند.

NETWORK MARKETING  به عنوان یک سیستم فروش که نیاز به سرمایه اولیه ندارد ، می تواند یک منبع درآمد مستقل برای افراد جامعه باشد.

۶- عدم انگیزه حقوق بگیران :

شرکت یا سازمانی موفق است که کلیه کارکنان و کارمندان و مدیران آن مسئولیت پذیر باشند و بصورت دلسوزانه امورات را بطور کامل انجام دهند و این در حالیست که مدیریت و رسیدگی به نحوه کارکنان استخدامی هر روز مشکلتر می شود و حتی بسیاری از سازمانها به نحوه پرداخت پورسانتی یا پورسانتی به علاوه حقوق بگیران رو آورده اند. در کشورهای پیشرفته از مهاجرین که انگیزه بیشتری برای کارکردن دارند استفاده می کنند و هر چند سال اکثر کارمندان سابق را اخراج می کنند و افراد جدید با انگیزه های بالاتر استخدام می کنند . از طرفی خود کارمندان نیز در مقام مقایسه خود با دیگران همواره از اینکه تلاش بیشترشان مورد توجه قرار نگرفته شاکی بوده اند و در اکثر موارد عدم جبران زحماتشان نسبت به دیگران که کار نکرده اند را دلیلی برای عدم تحرک و فعالیت بیشترشان میدانند.

 

 

داستان موفقیت شما در نتورک مارکتینگ از اریک وور

 

 :نتایج و دستاوردهای شما لزوما نباید تغییر فیزیکی در زندگیتان ایجاد کند، این تغییرات می تواند در نگاه و بینش شما به زندگی باشد. موفقیتهای خود را بازگو کنید، حتی داستان موفقیت های کوچک خود را هم بگویید

   بعضی ها نزد من میان و میگن: آقای اریک وور، من داستان موفقیتی برای به اشتراک گذاشتن با آیندگان رو ندارم! من میگم : متاسفم ،اما من باور نمی کنم!

هر کسی داستانی داره.

ممکنه داستان شما بسیار بزرگ و الهام بخش باشه و از ژنده پوشی به ثروت رسیده باشید. اما این داستان هر کسی در نتورک مارکتینگ نیست به خصوص زمانی که هنوز شروع نکردن! اما حتما باید یه داستانی داشته باشید حتی اگه مدت زیادی از کار نتورک شما نگذشته باشه. پس …

داستان خودت را بساز

همه شما برای ساختن داستان متقاعد کننده خودتون به ۴ چیز تعیین کننده نیاز دارید:

۱٫سابقه، پیش زمینه شخصی شما( بک گراند)

۲٫چیزهایی که شما در باره سابقه و یا زمینه های کاری خودتون دوست ندارید

۳٫نتورک مارکتینگ و یا شرکت شما چطور شما رو نجات خواهد داد

۴٫دستاوردهای شما ، انچه که درباره آیندتون احساس می کنید!

به همه دلایلی که موجب شد شما به نتورک مارکنینگ کشیده شوید فکر کنید؟ موانع شما در زندگی چیست؟ رویاها و چالش های شما چه بوده؟ برای یادگیری چه چیزهایی آمدید؟ در نهایت چه چیز شما را متقاعد نمود؟

حتما بخوانید :  ویدئو بیدارباش در بازاریابی شبکه ای-اریک وور

بر اساس آنچه می اندیشید، باید نتیجه بگیرید!

اکثر افراد با سه عامل نسبتا ساده می توانند. توزیع کننده ای ( ورودی جدید) که تازه وارد شده است زمانی که به قسمت نتایج می رسد به عقب برمی گردد ، آنها معتقدند نتیجه ای نگرفته اند زیرا به هدف درآمدی که در ابتدا گفته بودند نرسیدند. اما موفقیت بزرگ مالی ( تنها رسیدن به موفقیت مالی) نشان دهنده نتایج و دستاورد نیست.( نتایج مالی تون نشان موفقیت بزرگ نیست)

 

شاید هنوز برای آموزش فرزندانتون هزینه ای که میخواستید را نتونستید بپردازید اما بزودی به سمت هدف خود پیش خواهید رفت . شاید هنوز ۲۰ توزیع کننده (ورودی جدید ) نگرفته باشید اما با سه نفر هم شاهد رشد خواهید بود.

نتایج و دستاوردهای شما لزوما نباید تغییر فیزیکی در زندگیتان ایجاد کند، این تغییرات می تواند در نگاه و بینش شما به زندگی باشد. شما باید به آنچه که در آینده به دست خواهد آمد، مثبت تر و هیجان زده تر بنگرید و بیندیشید. در نهایت شما آنچه که قصد انجام آن را دارید احساس می کنید. شما احساس نشاط خواهید کرد و در نهایت به اهداف خود خواهید رسید!

موفقیتهای خود را بازگو کنید، حتی داستان موفقیت های کوچک خود را هم بگویید

لازم نیست موفقیت های بزرگ برای جلب و جذب چشم انداز و آینده نتورکتان داشته باشید. حتی موفقیت های کوچک نیز میتواند الهام بخش باشد. اگر خودتان از موفقیت حتی کوچک خود، هیجان زده باشید همین می تواند برای نتورکتان ( تیم یا آینده کاری تان ) الهام بخش باشد. شور و شوق، عزم، اراده و انرژی شما بسیار قوی تر از بزرگترین داستان های موفقیت است.

بنابراین درباره آنچه قبلا انجام شده، کوچک فکر نکنید. حتی اگر تنها شروع کرده اید باید داستانی بگویید. نتورک مارکتینگ از طریق موفقیت های کوجک زندگی شما را متفاوت می کند و شما می توانید آن را با دیگران تقسیم کنید.

*** برو بیرون و داستانت رو بگوووووو ***



برچسب‌ها: هدف از بازاریابی شبکه ای - دلایل گسترش
[ پنج شنبه 19 مرداد 1396 ] [ 9:58 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

قویترین انگیزه برای موفقیت در نتورک مارکتینگ

قویترین انگیزه برای موفقیت در نتورک مارکتینگ

چرا به اين بيزينس پيوستم مقاله ای تکان دهنده به قلم  Michael Dlouhy

نود در صد از افراد در بیزینسهای جدید در سال اول شکست می خورند و ۹۰% از افراد باقیمانده هم در ۴ سال بعد. عجیبه نه ؟

شما هیجان زده وارد می شید و سپس هزاران خرابکاری پیش میاد و هزاران بار می خوای از سیستم خارج بشید. اغلب مردم فقط quit می کنند. برای انجام این کار به یک دلیل کاملاً قوی و محکم نیاز داری. چون فقط به همین دلیل هست که اگر روشتان برای انجام این کار جواب نداد بدنبال روش دیگری می روید. اما اگر شل و ول ( wishy-washy ) باشید، رفتنی ( goner) هستید.
اولین چیز، یافتن why است. یک چرایی خوب میتونه زندگی شمارو نجات بده !
مسئله ای که اکثر افراد دارند اینه که فرد یا افرادی در نزدیکی اونا هستند که نمی توانند موفقیتشون رو ببینند ! بهترین انتخاب شما اینه که با برگزیدن یک چرایی خیره کننده و شگفت انگیز از شرّ اونا خلاص شيد. یک چرایی ۹۹٫۹% (بخونید وایِ ۹۹٫۹%) انتخاب كنيد که شمارو حفظ کنه ! در برابر چی؟ در برابر برف، بارون، تگرگ، طوفان، سیل، طاعون، انفجارهای هسته ای و در نهایت در برابر انتقادهای یک فرد آشنا !!!
مثلا تا حالا از خودتون پرسیدین که چرا اینقدر برای شما حیاتیه که این بیزینس رو انجام بدین؟ یا چرا اینقدر مهم و حیاتیه که موفق بشین؟
اکثر افراد اهدافشون رو می گن و مینویسند. درسته، شما به اهداف نیاز دارین. اما چرایی شما یک دلیل بسیار بسیار بسیار بزرگه که همواره شمارو گرم نگه میداره.



برچسب‌ها: قویترین انگیزه برای موفقیت در نتورک مارکتینگ
[ پنج شنبه 19 مرداد 1396 ] [ 9:58 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

بازاریابی شبکه‌ای یک مدل کسب‌وکار با 50 سال قدمت است. تصورات نادرست بسیاری در مورد این نوع از بازاریابی وجود دارد که در بهترین حالت آن را یک کسب‌وکار بی‌اهمیت و در بدترین حالت، عده‌ای از فروشندگان حریص تعریف می‌کنند.

 



برچسب‌ها: تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 10:3 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

یک قهرمان در ترویج بازاریابی شبکه‌ای

چارلز کینگ: نویسنده، سخنران و متخصص در زمینه بازاریابی شبکه‌ای

نام به انگلیسی: Dr. Charles W. King

محل تولد: آمریکا

دکتر چارلز کینگ استاد بازاریابی دانشگاه ایلینوی در شیکاگو است. وی مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در مدیریت بازرگانی از دانشگاه تگزاس و مدرک دکترای خود را هم از دانشگاه هاروارد دریافت کرد. او تحقیقات گسترده‌ای را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای انجام داده است و هم‌اکنون سخنرانی‌های بین‌المللی بسیاری در زمینه بازاریابی شبکه‌ای ارائه می‌دهد.

 



برچسب‌ها: یک قهرمان در ترویج بازاریابی شبکه‌ای

ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 10:1 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

رونمایی معاون وزیر صنعت از 7 شرکت مجاز حضور در بازاریابی شبکه ای

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت توجه به روش های نوین در نظام توزیع بر گسترش و توسعه بازاریابی شبکه ای و نهادیه کردن و فرهنگ سازی این موضوع در کشور تاکیدکرد.
به گزارش خبرآنلاین؛‌ « حسن رادمرد» در نشست خبری با محوریت قرار دادن اجرای طرح بازاریابی شبکه ای در کشور افزود: شکل گیری این طرح از سال 1388بر اساس ابلاغ مصوبه ای بدین منظور آغاز شد چرا که اجرای طرح بازاریابی شبکه ای به عنوان یکی از مدل های نوین شبکه توزیع در بسیاری از کشورها به اجرا درآمده است وآثار خوبی را به همراه داشته است.



برچسب‌ها: رونمایی معاون وزیر صنعت از 7 شرکت مجاز حضور در بازاریابی شبکه ای

ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 9:46 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

ریزش در بازاریابی شبکه ای

 

 

 

تا بحال به ریزش در بازاریابی شبکه ای دقت کردید ؟

شده از خودت بپرسی که چرا همه کسانیکه در ابتدا به شما جواب مثبت می دهند به مانند شما تلاش نمی کنند تا در بازاریابی شبکه ای ( Network Marketing ) موفق شوند  ؟

جواب این سوالات را در مطلبی که در پیش روی دارید خواهید یافت :

وقتی یک درخت پاپایا را در فصل میوه نگاه می کنیم تعداد زیادی میوه می بینیم که در داخل هر کدام از آنها تعدادی دانه وجود دارد. و اگر دقت کنی به تصویر این میوه می بینی که داخل هر پاپایا فقط یک دانه نیست، بلکه تعداد از دانه ها در کنار هم مانند اعضای سازمانت هستند

من فکر می کنم طبیعت برای ما درس بزرگی داره میده . در هر پاپایا بیش از یک دانه وجود دارد چون همه آنها فرصت رشد کردن و به درخت تبدیل شدن را ندارند.

 

 



برچسب‌ها: ریزش در بازاریابی شبکه ای

ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1396 ] [ 9:45 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

نظریه‌ی اشباع در بازاریابی شبکه‌ای

 

 

 

در «بازاریابی شبکه‌ای» که توضیح و خلاصه تعریفی از آن در مقالات قبلی‌ام که در سایت نیز آرشیو شده، آمده است، موضوعی به صورت یک جور نظریه مطرح است که به «اشباع» یا (Saturation) معروف است. منظور از این تئوری این است که هنگامی که افراد برای جذب Downline به Networking یا همان «معاشرت» روی می‌آورند، در مقطعی از زمان یا مکان، به افرادی برخورد می‌کنند که گرچه در میان افراد بازار هدف مورد نظرشان قرار دارند و از جمله افرادی مستعد و علاقه‌مند شناخته شده‌اند، اما قبلاً جذب یکی از شاخه‌ها شده‌اند و خود در میان زنجیره‌ی بازاریابی قرار دارند. این تئوری، با دیدی منفی نسبت به قضیه، معتقد است که چون بازار «اشباع» شود، پس فعالیت دیگر فایده‌ای ندارد و کار بازاریابی همین جا متوقف می‌شود.

 

 



برچسب‌ها: نظریه‌ی اشباع در بازاریابی شبکه‌ای

ادامه مطلب
[ شنبه 14 مرداد 1396 ] [ 20:32 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]
......... .........