فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
<"meta name="jibisite"content="ACTIVE> هموطنان عزیز برای ورود وفعالیت دربازاریابی شبکه ای ؛تمام آموزشها در سایت بصورت جزوه؛فایل و تصویری قرارداده شده جهت توضیحات بیشتر باشماره همراه بنده تماس بگیرید 09104509998
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

.........
..........

چرا افراد وارد بازاریابی شبکه ای می شوند ؟

چرا افراد وارد بازاریابی شبکه ای می شوند ؟



برچسب‌ها: چرا افراد وارد بازاریابی شبکه ای می شوند ؟

ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1396 ] [ 22:50 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

رشد تصاعدی در بازاریابی شبکه ای

رشد تصاعدی در بازاریابی شبکه ای

 

 

این فاکتور یکی از جالب ترین ویژگی های این تجارت به شمار می رود که پتانسیل خارق العاده ای به آن می دهد.برای ملموس شدن این رشد به مثال زیرتوجه کنید:

 

 

 

فرض می کنیم که شما در طول 2 ماه اول کاری خود 5 نفررابه طرح معرفی می کنید.حالا با این 5 نفر،یک تیم 6 نفری دارید که به فروش محصولات می پردازید.

 

درطول 2 ماه بعدی هریک ازآن 5 نفرنیز5 نفررا به طرح معرفی می کنند (مجموعاً 25نفر) درنتیجه یک تیم 31 نفره تشکیل می شود.

 

اما درطول 2 ماه بعد،هر یک ازآن 25 نفر5 نفردیگر را معرفی می کنند (مجموعاً 125 نفر)وتعداد افراد تیم شما به 156 نفرافزایش خواهد یافت.

 

حالا این 125 نفرهم در2 ماه بعد،هریک 5 نفردیگر را به طرح معرفی می کنند (جمعاً625نفر)وتعداد افراد سازمان به 781 نفرخواهد رسید.

 

در2 ماه بعدی به همین ترتیب 3125 نفربه تیم اضافه می شودکه ثمره آن تیم 3906 نفره شما خواهد بود.

 

همین اتفاق در2 ماه بعدی می افتد و 15625 نفر به تیم شما اضافه میشودکه نتیجه آن 19531 نفر دریک سازمان خواهد بود که همگی به فروش محصولات مشغول اند.

 

(منظور از فروش در نتورک مارکتینگ،حجم خرید دلخواه درطول دوره پرداخت شرکت می باشد مثلاً 100000 تومان در2 ماه که احتمالاً بخشی از آن را خود فرد مصرف می کند و بخشی دیگررا به قیمت خرده فروشی که در آن سودی برای توزیع کننده وجود دارد،به دیگران می فروشد).

 

دراین مثال تشکیل سازمانی با این ابعاد 1 سال به طول انجامید اما فراموش نکنید که مهم حجم فروش است نه تعداد افراد سازمان مثلاً شاید درآمد فردی از یک سازمان 10 نفره با درآمد فردی با یک سازمان 50 نفره برابر باشد.

 

 

 

برای درک رشد تصاعدی، به جدول زیردقت کنید:

 

یک مثال بسیار جالب دیگر برای نشان دادن رشد تصاعدی وجود دارد.یک ماه 30 روزه رادرنظربگیرید .

 

روزاول 1 تومان کنار بگذارید و هر روز آن را 2 برابر کنید :

 

تمام این مبلغ از یک تومان شروع شد و مجموع درآمد در هفته اول برابر 128 تومان بود. حالا بجای هر روز،یک مدت زمان خاص مثلا 1 ماه و به جای هر 1 تومان یک نفر کنار بگذارید .

 

همانطور که در این دو مثال دیدید ، میزان رشد و درآمد در ابتدا کم است.



برچسب‌ها: رشد تصاعدی در بازاریابی شبکه ای
[ جمعه 28 مهر 1396 ] [ 1:46 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

حسین خضرزاده لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی در شرکت مگا هلدینگ


دکتر خضرزاده، یک پزشک ایرانی است، که به سطح سفیر جهانی در شرکت مگاهلدینگ منصوب شده است، و دارای یک تیم رو به رشد، چیزی بیشتر از ۱۵۰۰۰۰ نفر است. درآمد سالانه او یک مقدار قابل توجه هفت رقمی است. اعضای تیم او جوانان ۲۵ تا ۳۰ سال هستند که به لطف لیدری ایشان بیشترشان به درآمد چند میلیون دلاری رسیده اند.

مگا هلدینگز یک کمپانی فروش مستقیم بین المللی در هنگ کنگ است، که خدماتش را از طریق وب بصورت آنلاین ارائه می دهد. از گستردگی سازمان فروش آنها می توان اینطور گفت که اعضای تیمهای آنها از قسمت های مختلف آسیا به کشورهای خلیجی، ترکیه، آلمان و ۲۸ کشور اتحادیه اروپا و همچنین دیگر کشورهای دنیا گسترش یافته است!

دکتر خضرزاده متولد ایران است و در دانشگاه تهران در رشته علوم پزشکی تحصیلات خود را به پایان رسانده و در حال حاضر در مالزی زندگی می کند. او با خانمی به نام سارا ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترک آنها  یک پسر به نام رامان است.

حسین خضر زاده در واقع لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی در شرکت مگا هلدینگ است. فردی که به هزاران جوان جویای کار و درآمد مسیر موفقیت را نشان داده و آرزوهای بزرگی برای آنها در سر دارد!

 

سوال : دکتر خضر زاده رمز موفقیت شما در بازاریابی شبکه ای چیست؟

دکتر : رمز موفقیت ؟ من معتقدم که ما همیشه می دانیم چه چیزی برای ما بهتر است و چه چیزی نیست و نکته اینجاست که چه مقدار انگیزه ی استوار برای اتمام آن داریم، چون می دانیم که انجام کار درست آن هم بصورت دائم سخت تر است. اعتراف می کنم که گشت و گذار بی هدف در فیسبوک آسان تر از پاسخ دادن به سوالات است و رفتن به سینما آسان تر از خواندن یک کتاب در مورد کسب وکار است، خواب لذت بخش تر از ارائه پروژه است و تماشای آگاهی ها آسان تر از تمرین با تیم خویش است.

 هر آدمی تصمیم و مسیری که صحیح است را می داند، چه کسی نمی داند ؟ آیا آنها دلایل کافی برای انتخاب راهی که سخت تر است را دارند؟ همین خودش اهمیت دارد و در بسیاری مواقع مانع انجام کار می شود. هر چه تصمیمات صحیح تر باشند، موفق تر خواهید شد. من دائم کوشش در گزینش بهترین ها دارم.

سوال: علت ورود شما به بازاریابی شبکه ای چه بود؟

 من از یک خانواده فقیر هستم. از یک روستای حقیر که در آن تقریبا  همه تهیدست بودند، هنگامیکه به دانشگاه رفتم، مردم ثروتمند و نیز چگونه ثروتمند بودن را دیدم. پس نخستین و بزرگترین دلیل من تغییر وضعیت فعلی بود.

 علت دیگر من این بود که اجازه ندهم وضعیت خودم و خانوادم بدین حالت باقی بماند. نمی خواستم بی پولی بر زندگی ما حاکم شود. من می خواستم عامل پول را حذف کنم و برای این هدف به پول زیادی نیاز داشتم. سپس درک کردم جهان بزرگتر از سطح اندیشه من است. اولین انگیزه من مهم ترین دلیل من است ولی در حال حاضر به رویاهای بزرگ و ارشد فکر می کنم.

 

سوال: اینکه شما در یک کشور بدون ثبات اقتصادی متولد شدید، آیا فعالیت MLM شما را تحت تاثیر قرار داد؟

 خب زندگی ما بر پایه ی تصمیمات ما ساخته می شود نه بر اساس شرایطی که در آن هستیم، اما گفتن این موضوع از انجام دادنش بسیار راحتتر است. اثرات آن بر زندگی حرفه ای من پدیدار بود و بسیاری از تصمیمات باید محافظه کارانه گرفته می شد. اما تنها دشواری من کشورم نبود بلکه دنیا با ملیت من مشکل داشت! مخصوصا زمانی که می خواهید به نقاط دیگر دنیا سفر کنید و نیاز به ویزا دارید.

صادقانه بگم که زندگی سخت است، ولی تصمیم گیری ها و رفتار ما مهم است. ما باید قبول کنیم که زندگی عادلانه نیست و شما امکان دارد پشت در بسیاری از مسائل بمانید، اما من یک راه حل پیدا کردم:

 هنگامی که گرفتار مسائل و مشکلات بسیاری هستید، تند تر و تند تر و تند تر بدوید.

سوال: دکتر خضرزاده شما به عنوان یک پزشک چگونه با بازاریابی شبکه ای آشنا شدید؟

بسیار ساده بود، دوست بسیار نزدیکم من را به مگا هلدینگ معرفی کرد؛ کسب کاری که من هرگز چیزی از آن نشنیده بودم. نظر به اینکه به او اعتماد داشتم به حرف هایش ریزبینانه و با دقت گوش دادم. من همش در دوران تحصیلم به دنبال فرصت بودم. در سال ۲۰۰۱، در کتابخانه دانشگاه مشغول به کار شدم و دستمزدم فقط ۶ دلار بود، در قبال ۶۰ ساعت کار در ماه.

این شغل اغلب شبیه سوء استفاده بود. ولی من اندیشه می کردم که:

” اگر آن کار بهترین کاری است که می توانم انجام دهم، پس باید انجامش دهم ! “

بنابراین فرصت برای من آماده بود، اما در واقع فرصت برای افرادی بود که من برای آنها کار می کردم!

 

Mega Holdings-Germany dr hossein khazr zade

 

سوال: چه رهنمودی برای کسانی دارید که آرزو دارند در جایگاه شما باشند ؟

تغییر کنید، این حرفه ساده بنظر می آید اما بدین معنا نیست که شما کاملا آماده هستید، شما باید تغییر کنید، از حامیان مالی خویش بخواهید که به شما کمک کنند، بسیاری از افراد زود ماهر می شوند و فکر می کنند به دانش سایرین نیازی ندارند:

 همیشه خود را یک مبتدی بدانید و در روز یک بار بگویید ” من نمی دانم “.

سوال: آیا رشد شخصی بخش مهمی از موفقیت شما محسوب می شود؟

این مهم ترین برنامه است. رشد شخصی ما بهترین سرمایه گذاری است و ارزش آن در دراز مدت از بین نمی رود. هیچ آدمی نمی تواند آن را از شما بگیرد و در چالش اقتصادی در خدمت شماست. به خصوص در کسب و کار نتورک مارکتینگ، ضرورت رشد شخصی بسیار روشن است .

 شما می خواهید رهبر خوبی شوید، شما می خواهید به ملت کمک کنید، شما باید به آنها آموزش دهید. بنابراین شما چگونه می توانید چیزی را ارائه دهید که ندارید؟ هر مقدار شما رشد کنید، درآمد شما اغلب رونق پیدا می کند.

سوال: چگونه رهبری و هدایت را به سایرین می آموزید و آن را تکثیر می کنید ؟ ( لیدر سازی )

من به تکثیر به عنوان یک پروژه نگاه می کنم. به همین خاطر نیز هر کس در سازمان من مانند یک پروژه محسوب می شود و ما آنها را از نقطه A به نقطه B می بریم. هنگامی که شما این مفهوم را بفهمید، برنامه واضح تر می شود. تمام نیروی نتورک مارکتینگ از تکثیر آن است و من فکر می کنم بخش مهم آن، تکثیر چرایی آن و کمک به مردم برای یافتن چرایی آن می باشد. بقیه موارد فنی هستند و اطلاعات بعد از مشخص شدن چرایی مردم برای اتمام این کار مشخص می شود و به اعتقاد من این بخشِ راحت کار است.

 وقت گذاشتن برای این کسب و کار و « حضور » ما از رموز موفقیت محسوب می شود. این مورد ممکن است روند را کمی آهسته تر کند ولی میزان موفقیت و وفاداری ما به خودمان و کمپانی این تاثیر را دارد که این روند می تواند تند تر انجام شود .

 

لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی

 

سوال: چه برنامه ای برای آینده دارید؟

 کل سازمان ما یک ویژن و ماموریت مشترک دارد، آن هم بالا بردن مرتبه ی شرکت است. ما رهبران جوانی داریم که ویژن آنها بخشی از ماموریت آنها محسوب می شود. یک بازار بزرگ دست نخورده برای ایده های بزرگ ما وجود دارد و ما می خواهیم به بالای لیست بازاریابان شبکه ای و کمپانی ها صعود کنیم، جایی که به آن تعلق داریم. ما به طور همیشگی خود را به چالش برای رشد بیشتر در این کار می کشیم.

 برنامه دیگر من، تعلیم ستاره های آینده این شرکت است و چون آنها به خوبی پول در می آورند اما نحوه سرمایه گذاری را نمی دانند وظیفه خویش می دانم که به آنها نحوه ی سرمایه گذاری صحیح را بیاموزم.

 

موفقیت ، به راحتی قابل درک نیست و ترکیبی از گام های کوچک و ادامه دار است و نتیجه آن معجزه است. مثبت باشید و مثبت فکر کنید و باورهایتان را باورداشته باشید.

باورهایتان را باورداشته باشید



برچسب‌ها: حسین خضرزاده لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی در شرکت مگا هلدینگ
[ چهار شنبه 19 مهر 1396 ] [ 11:38 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

بازاریابی شبکه ای قانونی را جدی بگیرید

بازاریابی شبکه ای قانونی را جدی بگیرید

بازاریابی شبکه ای (network marketing) شیوه ای از فروش است که در آن کمپانیها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش میرسانند و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل میتوانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می شود.

در بازاریابی شبکه ای، بازاریاب ها به صورت «تبلیغات کلامی» یا «تبلیغات چهره به چهره» اقدام به فروش محصولات کمپانی میکنند. در حال حاضر به ترتیب کشورهای آمریکای شمالی، چین، کشورهای اروپایی از جمله آلمان و ایتالیا و ژاپن در زمینه بازاریابی شبکه ای سردمدار هستند. جی پل گتی، ثروتمندترین مرد آمریکایی در سال ۱۹۵۷ میلادی بود و برای نخستین بار اعلام کرد که «من ترجیح میدهم که از یک درصد تلاش 100نفر استفاده کنم تا اینکه از ۱۰۰درصد تلاش خودم.» این ایده که اهرم زمان نام دارد، امروزه پایه گذار فلسفه بازاریابی شبکه ای شده است.

 

نخستین کمپانی ای که به طور رسمی فعالیت بازاریابی چند سطحی را در سال ۱۹۳۰ آغاز کرد، کمپانی ویتامین کالیفرنیا بود که نام خود را در سال ۱۹۳۹ به نوترالایت تغییر داد و امروزه محصولات خود را از طریق کمپانی اموی به فروش میرساند.

به گفته کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC)، شرکت هرمی شرکتی است که به اعضایش حق کمیسیون میدهد تا افراد جدید را وارد کنند. شرکتهای هرمی محصولی را نمیفروشند و پولهای مشتریان را یکجا جمع میکنند و با آن کاری انجام نمیدهند. این شرکتها در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران غیرقانونی هستند؛ چون در ازای جذب افراد پول میدهند و به طور اجتناب ناپذیر فروخواهند پاشید و وقتی هرم فروپاشی کند، به جز عده ای که در بالای هرم هستند همه دست خالی میمانند یا به عبارتی پول خود را میبازند.

در حال حاضر، قوانین و مقررات فعالیت در شرکتهای بازاریابی شبکه ای در اکثر کشورها معین شده اند؛ ولی هیچ ارگان مشخصی وجود ندارد که مشخص کند یک کمپانی خاص هرمی یا شبکه ای قانونی است.از نگاه FTC، BBB، AG کمپانیای که بیشتر به جذب بازاریاب میپردازد تا فروش محصول به مردم عادی، هرمی و غیرقانونی است.

از جمله تمایلات روزافزون در دنیا، میل به داشتن شغل خانگی است. مردم سراسر دنیا به تدریج به اهمیت این نکته پی بردند که صاحب کار خود و ارباب خودشان باشند. فقط وقتی که ارباب خودتان باشید، موارد زیر تحت کنترلتان خواهد بود:

1- اینکه کجا کار کنید.

2- با چه کسی کار کنید.

3- چطور کار کنید و اینکه درآمدتان چقدر باشد.

تصور داشتن شغلی از آن خود برای اکثر مردم ایجاد دلهره میکند، زیرا برایشان مستلزم بیرون آمدن از «حاشیه امن» خود و مواجهه با امور غیرقابل پیشبینی و ریسکهایی است، اما باوجود همه اینها، داشتن کاری که کاملا از آن خودمان باشد، تنها راهی است که امکان تسلط بر خود و شرایط را برای ما فراهم میکند و ما را از لحاظ مالی یا . . . به موفقیت حتمی میرساند.

تحقیقات نشان میدهد که فقط یک درصد از جمعیت دنیا دولتمندند. از این تعداد، 74درصد صاحب کار خودشانند. در ایالات متحده در هر 10 ثانیه یک شغل خانگی جدید افتتاح میشود و هماکنون نزدیک به 2 میلیون آمریکایی از طریق مشاغل خانگی درآمدهای چند میلیون دلاری کسب میکنند. بهترین و آسانترین راه برای شروع یک کار خانگی، نتورک مارکتینگ است. امروزه کلمه نتورک مارکتینگ بر سر زبانها افتاده و به گوش اکثر مردم دنیا خورده است.

نتورک مارکتینگ صنعتی است با 70 سال قدمت. 7/7 میلیون نفر  (تا سال 2002) در ایالات متحده به این صنعت اشتغال دارند و این صنعت هماکنون در 125 کشور دنیا رواج دارد. تا این تاریخ، ظرف هر یک هفته 150 هزار نفر در سراسر دنیا به شاغلان در این صنعت در حال اضافه شدن هستند. این رقم معادل 21400 نفر در هر روز است. بنا به گفته جان کلنچ، نویسنده و نتورکر معروف دنیا، نتورک مارکتینگ بزرگترین فرصت در طول تاریخ دنیاست! نتورک مارکتینگ موج آینده دنیاست.

بازاریابی شبكه ای نوعی از تجارت است كه در آن مصرف كنندگان یك شركت تولیدكننده میتوانند بازاریاب محصولاتی باشند كه خود مصرف میكنند و با انعقاد قرارداد با شركت تولیدكننده و معرفی و فروش محصولات به اطرافیان خود، درآمد قابل توجهی كسب كنند، در صورتی كه شخصی بتواند با معرفی این تجارت به اطرافیان خود و معرفی آنها به شركت، گروه فروش خود را شكل دهد و طبق پلنهای درآمدزایی شركت درصدهای مشخصی از قیمت كالاهای فروخته شده در گروه فروش خود را به عنوان پورسانت و پاداش دریافت كند.

این صنعت نخستین بار در سال 1945 به كار گرفته شد و امروزه این تجارت با بیش از 70 سال قدمت توانسته شركتهای بزرگ و مطرح را در جهان تشویق كند تا از این روش برای فروش محصولاتشان استفاده کنند. نتورک مارکتینگ به راستی در حال اشاعه به همه جای دنیاست و زندگیهای بیشماری را در سراسر دنیا متحول ساخته است. صنعت بازاریابی شبکهای حقیقتا به مردم در همهجا این نوید را میدهد که میتوانند درآمدشان را افزایش داده و شیوه زندگیشان را بهبود بخشند. بازاریابی شبکه ای از جمله پردرآمدترین مشاغل دنیاست.

هدف اصلی و در واقع فلسفه وجودی تجارت نتورک مارکتینگ، حذف واسطه ها در سیستم توزیع سنتی کالا و صرفه جویی در هزینه هاست. در شیوه توزیع سنتی کالا، محصول تولیدی پس از تولید، برای رسیدن به دست مصرفکننده نهایی، بارها و بارها توسط واسطه ها دست به دست میشد. قیمت محصول تولیدی طی این مسیر به چندین برابر قیمت واقعی میرسید! مبالغی که به قیمت محصول در این فرآیند افزوده میشد به جای رفتن به جیب تولیدکننده و برگشت آن به چرخه تولید، به جیب کسانی میرفت که کوچکترین نقشی در تولید آن نداشته اند و برای کار خود هیچ مالیاتی به دولت نمیپردازند. آنان فقط با دست به دست کردن و گذاشتن مبلغی روی قیمت محصول، سودهای کلانی به جیب میزنند.

بازاریابی شبکه ای دقیقا برای مقابله با این شیوه غلط توزیع به وجود آمده است. در بازاریابی شبکهای شیوه توزیع کالا به صورت مستقیم است. در این شیوه کلیه واسطه های سنتی حذف شده و نمایندگان فروش مستقیم جایگزین آنها میشوند. این نمایندگان وظیفه دارند محصول تولیدی را به همان قیمت واقعی که توسط تولیدکننده و با نظارت دقیق ارگانهای دولتی و قانونی کشور تعیین میشود، به دست مصرفکننده نهایی برسانند.

بازاریابی شبکه ای به دلیل مزایای فوق العادهای که در مقایسه با تجارت سنتی دارد، از میزان موفقیت بسیار بالایی برخوردار است. مزایای متعدد نتورک مارکتینگ را میتوان به قرار زیر خلاصه کرد:

1- نیازمند سرمایه اولیه اندکی است.

2- بدون ریسک است.

3- هیچگونه تخصص یا تجربه خاصی لازم ندارد.

4- منبع خوبی برای کسب درآمد چندگانه است، زیرا میتوان به صورت پاره وقت انجام شود.

5- حمایت همه جانبه سیستم با شماست. این حمایت هم از جانب شرکت و هم از جانب بالاسریها صورت میگیرد.

6- پتانسیل درآمد نامحدودی دارد.

7- به فرد امکان کسب درآمد انفعالی  (passive income) میدهد. اگر فرد مجموعه موفقی بسازد، پس از آن، مجموعه بدون حضور او به رشدش ادامه میدهد. درآمد او دائما ادامه خواهد داشت و میتواند به همسر یا فرزندانش به ارث برسد.

8- فرصتهای مسافرتی در اختیارتان قرار میدهد، زیرا اکثر شرکتها که به روش نتورک مارکتینگ فعالیت میکنند، برای مشتریان فعالشان طرحهای مسافرتی تشویقی در نظر میگیرند، علاوه بر آن با رشد شبکه شما به شهرهای مختلف، جهت بررسی وضعیت شبکه خود مسافرتهای زیادی انجام خواهید داد.

9- در صنعت نتورک مارکتینگ طرحهای متعددی برای سپاس و قدردانی از مشتریان فعال وجود دارد. شرکتها به ازای فعالیت موفق شما از شما قدردانی و سپاس به عمل میآورند.

ویژگیهای بازاریابی شبکه ای

برخی از ویژگیهای بازاریابی شبکه ای که آنها را نسبت به سایرین متمایز میسازند، عبارتند از:

 آنها 1- وقت 2- انرژی 3- افراد انسانی را تلف نمیکنند. 

آنها ارگانیزه شده و منظم و ساماندهی شده فعالیت میکنند و جهانی میاندیشند.

آنها هیچوقت قانع نیستند و دائما در حال بسیج کردن و سازماندهی نیروها هستند و تلاشهای افراد مجموعه خود را ارج مینهند.

 آنها یک سیستم محکم، قابل توجیه و منطقی برای کار دارند.

توصیه های حرفهای از مدیران موفق

فواید بازاریابی شبکهای برای اقتصاد کشور، عبارتند از:

1- حذف واسطههای سنتی و دلالها

2- افزایش سود تولیدکننده داخلی

3- کیفیت و کمیت بالای محصول تولیدی

4- توسعه کارخانجات داخلی و جذب نیرو

5- پرداخت آنی و به موقع مالیات به دولت

6- نظارت دقیق بر قیمتها

7- خرید آسان و مطمئن

8- خرید محصولات به قیمت واقعی

9- تثبیت قیمت محصولات

10 ارائه جنس اصل و اورجینال به مشتری

11- جلوگیری از تورم

12- قیمت یکسان در سراسر کشور.



برچسب‌ها: بازاریابی شبکه ای قانونی را جدی بگیرید
[ پنج شنبه 13 مهر 1396 ] [ 17:44 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

به امید جشن صد سالگی بادران

اطلاعیــه شماره 715

به امید جشن صد سالگی بادران

دوشنبه، 3 مهر ماه 1396

 بعد از مراسم ششمین سالگرد بازاریابی شبکه ای ایران که چندی پیش برگزار شد، اعضا هیئت مدیره و TOP 20 بر روی لوحی به رسم یادگاری امضا و متن هایی را نوشتند که به موزه افتخارات بادران پیوست.
متونی که تفکر عمیق در بعضی از آنها می تواند زندگی را تغییر دهد.



برچسب‌ها: به امید جشن صد سالگی بادران
[ چهار شنبه 5 مهر 1396 ] [ 1:39 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]
......... .........