فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
<"meta name="jibisite"content="ACTIVE> هموطنان عزیز برای ورود وفعالیت دربازاریابی شبکه ای ؛تمام آموزشها در سایت بصورت جزوه؛فایل و تصویری قرارداده شده جهت توضیحات بیشتر باشماره همراه بنده تماس بگیرید 09104509998
فا تولز - ابزار رایگان وبمسترساخت حرفه ای کد متن متحرک

.........
..........

اونایی كه تازه میخوان شروع كنند.

 
 
 

 

افرادی كه وارد نتورك ماركتینگ می شوند چند گروهند:

گروه اول ،افرادی كه تقریبا بدون مشكل خاصی نفرات خودشون را معرفی می كنندو به مرحله بعد می رسند كه فعلا این افراد مورد بحث ما نیستند.



برچسب‌ها: اونایی كه تازه میخوان شروع كنند

ادامه مطلب
[ جمعه 19 آبان 1396 ] [ 23:50 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

پرزنت کردن موثرترین راه رسیدن به موفقیت

مهمترین اصل برای بازاریابی و فروش پرزنت کردن می باشد. پرزنت کردن افراد راه ارتباطی بین سازمان ما و افراد می باشد و اگر نتوانیم این کار را به درستی انجام دهیم، نخواهیم توانست کسب درآمد خوبی داشته باشیم و همیشه با مشکلات بازاریابی مواجه خواهیم شد. در مقاله قبلی که در رابطه با پرزنت دیگران بود ما به اولین نکته پرزنت کردن پرداختیم. این سوالی است که همه افراد در هنگام پرزنت کردن از ما و یا حتی از خود خواهند پرسید. همه افراد وقتی با پدیده ای نو مواجه می شوند در مقابل آن واکنش نشان می دهند و به قولی سوالات آنان بیشتر می شود.

مدیریت بازاریابی

 

 

شخص بازاریاب و یا مدیریت بازاریابی باید همه سوالات را از قبل پیش بینی کرده باشد و برای آن جواب های مناسبی را پیدا کند. جواب به این سوالات مزیت رقابتی را برای سازمان ما ایجاد کرده و با تبلیغات محیطی مناسب از این مزیت می توانیم برای مطرح کردن برند خود استفاده کنیم. اکنون به بررسی دو مورد دیگر از مهمترین موارد پرزنت کردن می پردازیم. ما در این مقالات از شما می خواهیم کارهایی را انجام دهید، تمرین هایی عملی انجام دهید و از خود عملکرد مناسبی را نشان دهید. تا از زمانی که برای این مقاله می گذارید بیشترین بهره را ببرید.

 

نکاتی که در مورد پرزنت کردن باید بدانید

پرزنت، هدیه ای به دیگران

 

 

 

پرزنت به معنای هدیه می باشد. زمانی که شما کسی را پرزنت میکنید در واقع مانند این است که به عزیزی چیزی را هدیه می دهید که برای او مفید خواهد بود. یکی از خصوصیات افراد موفق این است که توانسته اند منابع ارزشمندی که در وجودشان قرار دارد را به خوبی پرزنت کنند. اگر می‌خواهید در کسب و کار خود موفق شوید باید کسب مهارت در پرزنت کردن به عنوان یکی از اهداف شما باشد. یکی از سرمایه هایی که می‌تواند باعث افزایش مهارت شما در پرزنت کردن شود اعتماد به نفس شما است. پس همواره سعی کنید به دنبال افزایش اعتماد به نفس در وجود خود باشید.

نقش اساسی فن بیان

 

 

 

یکی از عوامل موفقیت شما در پرزنت کردن قدرت بیانتان است، البته به این نکته نیز توجه کنید که در هنگام پرزنت کردن باید به طرف دیگر نیز اجازه صحبت کردن بدهید. در هنگام پرزنت کردن خجالت و تعارفات را کنار بگذارید. شما دارای قابلیتهایی هستید که می‌خواهید آن‌ها رابه دیگران نشان دهید. پرزنت کردن میتواند به یک فعالیت دوست داشتنی برای شما تبدیل شود. به این موضوع فکر کنید که چقدر زیباست اگر دیگران توانایی های شما را ببینند و همچنین شما با پرزنت کردن بتوانید به شخص دیگری کمک کنید.

مانند رهبران رفتار کنید

 

 

 

در زمان پرزنت کردن شما تبدیل به رهبری می‌شوید که قرار است برای دیگران سخنرانی کند. سعی کنید یاد بگیرید که رهبران بزرگ چگونه رفتار کرده و دیگران را به سوی خود جذب می‌کنند . در هنگام پرزنت کردن سعی کنید همواره منافع و نیازهای طرف دیگر را در نظر داشته باشید. پرزنت را میتوان به یک جاده دو طرفه تشبیه کرد. اگر شما بتوانید به خوبی صحبت کنید طرف دیگر نیز به خوبی به حرف های شما گوش فرا خواهد داد. داشتن صداقت میتواند یک استراتژی خوب در پرزنت کردن باشد. صداقت شما باعث جلب اعتماد طرف دیگر خواهد شد.

جذاب باشید

 

 

 

سعی کنید به خود احترام بگذارید. تنها دراین صورت است که دیگران نیز به شما احترام خواهند گذاشت. اگر میخواهید جذابیت بیشتری داشته باشید بهتر است دانش و اگاهی خود را افزایش دهید. قدرت در وجود همه انسانها قرار دارد اما این بستگی به خود شما خواهد داشت که چگونه توانایی های خود را به دیگران ارائه می‌دهید. در پرزنت کردن زبان شما، مانند ابزاری است که به شما کمک می کند تا توانایی‌هایی را که در اختیار دارید به دیگران ارائه دهید. پس سعی کنید از این ابزار به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

از مهمترین راهکارهای پرزنت کردن

برانگیختن انگیزه ها

 

 

عامل دوم که برای پرزنت کردن باید مورد توجه قرار دهیم، برانگیختن انگیزه ها می باشد. چه انگیزه هایی در خرید های خود داریم؟ خریدهای ما بیشتر به چه انگیزه ای بوده است؟ ترس؟ طمع؟ جاه طلبی؟ انحصار طلبی؟ تمایز؟ رفاه؟ تهدیدهای زندگی؟ نیاز به بروز بودن و عقب نماندن از قافله بشری؟ پاسخ به احساس غرور؟ کدام انگیزه ها نقش بیشتری دارند در خریدهای ما؟ انگیزه های مثبتی مثل به روز بودن، انحصار طلبی،رفاه و تمایز؟ یا انگیزه های منفی مثل غرور وفخر فروشی، ترس، تهدید یا…؟

انگیزه های هر خریدار از خرید خود متفاوت است، نقش فروشنده موفق در این بخش بیشتر نمایان می‌شود؛ شناسایی آرمان شهر، یک خریدار و تقویت آن.

راه ایجاد انگیزه

 

 

 

این مستلزم برقراری ارتباط بیشتر با خریدار و ایجاد یک پینگ پنگ دو طرفه است. هرچه بیشتر با خریدار این پینگ پنگ را پیش ببریم گوشه های بیشتری از انگیزه او برای خرید را متوجه خواهیم شد. پس ، از ایجاد ارتباط موثر و برانگیختن انگیزه ها که در بخش اعتماد سازی به صورت کامل توضیح داده شد، غفلت نکنیم. شناخت انگیزه ها به ما کمک می کند تا وارد ذهن خریدار شویم و دلایل قانع کننده را در پرزنت خود ارائه دهیم، دلایلی که میتواند به خریدار کمک کند تا دریابد کالا و خدمات ما چگونه به انگیزه های او پاسخ می‌دهد. مهمترین خدمتی که کالا یا خدمات ما به خریدار انجام می دهد، پاسخگویی به انگیزه اصلی خرید اوست .

می توان با شناخت انگیزه خریدار به او کمک کرد از میان انتخابهای زیاد در یک محصول (که هر کدام امکانات ویژه و ویژگیهای مخصوص به خود را دارند) بهترین گزینه را برگزیند و اینجاست که حاصل این پرزنت ارائه کالا یا خدمت ما خواهد بود، به نحوی که رابطه برد-برد حاصل شود. این را به خاطر بسپاریم که عصر فروش یخچال به اسکیمو به سر رسیده است. اکنون عصر مشتری نوازی آغاز شده. کاری که برندهای بزرگ دنیا در آن موفقیت های بی شماری را کسب کرده اند، و یکی از مولفه های مهم این موفقیت ها شناخت انگیزه های مثبت و منفی خریداران بوده است. و با اینکار توانسته اند کسب و کار خود را متحول کنند.

پرزنت ما زمانی پرزنتی موفق و کامل خواهد بود که انگیزه های مشتریان خود را بهتر بشناسیم.

تمرین

کاغذ یادداشت خود را بردارید و به یاد بیاورید چند بار با شناخت انگیزه های منفی و مثبت خریداران با آنها رابطه برد-برد ایجاد کرده اید. حالا روشهایی که منتهی به این پرزنت های موفق شده اند را به خاطر بیاورید و آنها را در لیست خود بنویسد، حال چند روش برای شناسایی انگیزه های خریداران را پیدا کرده و با گذشت زمان روشهای جدیدی را که کشف می‌کنید به این لیست بیفزایید.

تکنیک ایجاد درد و ارائه درمان

 

 

 

همانطور که پیش از این گفته شد فروش ارائه بهبود و درمان است برای دردهایی که تاکنون تسکین نیافته اند. اما فروش گاهی ارائه درمان است برای دردهای که هنوز در مرحله کمون قرار دارند و هنوز خریدار نیاز اساسی خود را به خرید احساس نکرده است. در این مرحله می توان از تکنیک ایجاد درد و ارائه درمان بهره برد.

(کمون مرحله ای از بیماری است که عامل بیماری هنوز شناخته نشده، در این مرحله عامل در بدن میزبان حضور دارد ولی میزبان از وجود ان آگاهی ندارد، در مرحله کمون درمان صرف هزینه و انرژی کمتری را در پی دارد و به مراتب آسان تر از دوره حاد بیماری است)

همه به خاطر داریم که چند سال پیش اپیدمی فروش تلفنی کپسول های آتش نشانی در حال گسترش بود، اما بیشترین فروشی که این نوع کالا داشت با همین تکنیک ایجاد درد و ارائه درمان صورت میگرفت، دردی که شاید در صورت خرید نکردن تبدیل  به فاجعه ای غیر قابل جبران میشد.

بسیاری از مشاغل با این تکنیک به فروش خود دست می یابند مثل فروش بیمه های عمر، بیمه های مسئولیت، پکیج های کمک های اولیه و… شما چند مورد از این مشاغل را می‌شناسید؟

 

پرسش بنیادی

 

 

 

نخریدن کالا یا خدمات شما چه خسارت هایی را میتواند در پی داشته باشد؟

بجز خدمتی که خریدن می تواند در ارائه به ما کمک کند، باید از ضررهای احتمالی نخریدن هم آگاهی داشته باشیم و در پرزنت خود به آن تکیه کنیم. ایجاد درد به ما کمک میکند که درمان مطلوبی را برای خریدار ایجاد کنیم و بتوانیم کالا یا خدماتی را ارائه دهیم که به برآورده شدن نیازهای خریدارانمان در حال کمون کمک کنیم.

شناسایی نیازها و تقاضا سازی برای خریدار هنر یک فروشنده محسوب می‌شود به شرطی که به رابطه برد-برد خریدار و فروشنده آسیبی نرساند.

تمرین

یادداشت کنیم تهدیدهایی را که نخریدن کالای ما میتواند به خریدار آسیب بزند. بعد از یادداشت این مطالب تلاش کنیم از روش ایجاد درد و ارائه درمان در پرزنت خود بیشتر بهره بگیریم.

نتیجه گیری

دو عاملی که امروز بررسی کردیم از مهمترین موارد پرزنت کردن می باشد. ایجاد انگیزه برای خرید و ساختن ذهنیت برای مشتری و همچنین تکنیک درد و درمان یک راه موثر برای ایجاد خرید می باشد که می تواند موجب افزایش ثروت ما گردد.



برچسب‌ها: پرزنت کردن موثرترین راه رسیدن به موفقیت
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 9:40 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

پاسخ گویی به بهانه های شایع در بازاریابی شبکه ای

 

 

زره رزم بپوشید
موفقیت در زندگی کار ساده ای است! زیرا 95 درصد مردمی که هر روزه با آنها برخورد می کنید، آدمهای منفی نگری هستند. نیاز به رقابت چندانی ندارید و کافی است که خودتان را در گروه پنج درصدی آدمهای مثبت نگر قرار دهید. به هرحال، باید به بهانه ها و غر و لندهای آن 95 درصدی هم که اطراف شمایند پاسخ دهید. شاید تعجب کنید، اما بد نیست بدانید که بیشتر این بهانه ها از افراد نزدیک به شما ساطع می شود و این طبیعی است. این نه بخاطر آن است که از شما بدشان می آید، بلکه به این دلیل است که تجارت   NMرا نمی فهمند.
در پاسخگویی به بهانه ها، ما به دنبال بحث و جدال با دیگران و اثبات اینکه آنها اشتباه می کنند نیستیم؛ قصد ما دادن اطلاعات لازم به آنها برای اتخاذ تصمیم بهتر است. در این قسمت چند بهانه عمده را که ممکن است در طول فعالیتتان درNM با آنها برخورد کنید، مطرح می شود و توضیحات ساده ای در باب چگونگی پاسخگویی به آنها در اختیار شما قرار می گیرد.
1- این کار دسیسه هرمی / غیر قانونی است
هر دسیسه هرمی اساسا چهار ویژگی دارد.
1) هیچ نوع محصول یا خدماتی از طرف شرکت ارائه نمی شود.
2) محصولات یا خدمات با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند تا شرکت بتواند از عهده پورسانت ها و طرح های تشویقی اعضاء بر آید. 
3) برای جلب بیشتر افراد باید «مخ زنی» کرد.
4) برای کسانی که دیرتر به کار روی می آورند ممکن نیست به لحاظ موقعیت و درآمد از پیشینیان خود جلو بزنند.
هر کدام از این چهار ویژگی کافی است تا طرح یک شرکت را به«دسیسه هرمی»تبدیل کند و جایگاه قانونی اش را مخدوش سازد. شرکتهای NM در ایران از وزارت صنعت، معدن تجارت مجوز می گیرند. شرکتهایی که جواز و تاییدیه مورد نیاز را داشته باشند، که اسامی آنها در سایت وزارتخانه درج گردیده است، جزء شرکتهای مشروع به شمار می آیند و ابهامات ذکر شده در فوق شامل آنها نمی گردد.
2- محصولات خیلی گران هستند، زیرا شرکت باید پورسانت بالایی به مشتریانش بپردازد.
در نتورک مارکتینگ، قیمت محصولات معمولا در مقایسه با خرده فروش ها کمتر است، زیرا در NM هزینه بازاریابی محصولات به حداقل ممکن می رسد. بابت تبلیغات هیچ هزینه ای نمی شود. محصولات به روش توزیع سنتی یعنی از کانال های معمول توزیع همچون عمده فروشی، دلال، خرده فروشی و غیره فروخته نمی شوند. بازتاب این صرفه جویی ها در هزینه، به صورت تخفیف متوجه مصرف کننده و به صورت پورسانت متوجه مشتریان فعال می شود. در برخی از شرکتها ممکن است که در کوتاه مدت، تخلفاتی در حوزه قیمت نهایی محصول شکل بگیرد و قیمت کالای ارایه شده در نتورک از بیرون گران تر باشد، اما در بلند مدت این سیاست جوابگو نیست.
3- شما برای بالا دستی ها کار می کنید و دیگران را ثروتمند می کنید.
NM  تجارت خود شماست. به همین خاطر به اندازه تلاشتان درآمد کسب خواهید کرد. بالادستی هایتان درصد بسیار کمی از تجارت شما سود خواهند برد. این سود هم بخاطر دعوت شما به این تجارت و کمک و آموزش شماست. شما نیز بابت معرفی کردن مشتریان مجموعه تان به این تجارت و کمک به آنها پورسانت دریافت خواهید کرد. نتورک مارکتینگ موقعیتی ُبرد- ُبرد یا برنده- برنده برای همه افراد است. در اغلب موارد این بالادستی ها هستند که برای شما کار می کنند، زیرا آنها فوت آخر را نیز به شما می آموزند تا موفق شوید؛ چرا که موفقیت آنها در گروه موفق کردن شماست.
4- از کار فروش خوشم نمی آید.
این تجارت بر پایه فروش صرف نیست. بیشتر نتورک مارکتر های موفق فروشنده نیستند. در حقیقت، بیشتر فروشنده ها، مادامی که رویکرد و دیدگاهشان نسبت به NM  را تغییر ندهند، نمی توانند موفق شوند. NM تجارتی است که تفاوت های زیادی با تجارت سنتی و صنعت فروش دارد. درNM ، ما در وهله نخست مصرف کننده محصولات هستیم و تجربیاتمان را به آدمهایی که می شناسیم، منتقل می کنیم. ما محصولات یا خدماتی را که از آنها استفاده می کنیم و آنها را مفید و درآمدزا می دانیم به دیگران نیز پیشنهاد می کنیم. این کار با کار فروشنده که عموما خودش هیچگاه مصرف کننده اجناسی که می فروشد نیست، متفاوت است. درNM ما معمولا مشتری هایمان را پیگیری و ملاقات می کنیم. ما همگی فروشنده متولد می شویم. اگر درست به این مسئله فکر کنیم، ما همه روزه در حال فروشیم. تفاوت اینجاست که بابت فروشمان هیچ درآمدی نصیبمان نمی شود. اگر شما به یک رستوران خوب بروید، آن را به دوستانتان نیز پیشنهاد می کنید. همچنین اگر فیلم خوبی ببینید یا کتاب خوبی بخوانید، آنها را به افرادی که می شناسید نیز پیشنهاد می کنید. این کار هم نوعی فروش است، اما بدون هیچ گونه مزایایی برای شما.
5- وقت ندارم.
معمولا این بهانه را مردم برای فرار از تصمیم گیری جهت ورود به کار می آورند. وقت تنها چیزی است که همه ما به صورت مساوی در اختیار داریم، چه فقیر و چه غنی. شما هر شبانه روز 24 ساعت وقت دارید، نه بیشتر و نه کمتر. ما زمان محدودی را به اموریکه در فهرست  اولویت ما قرار دارند اختصاص می دهیم؛ مانند کار، تفریح، بودن با خانواده و غیره. اگر ساختن مجموعه در NM در لیست اولویت ما قرار نگیرد، هیچگاه زمانی را به آن اختصاص نخواهیم داد. بنابراین، طریقه برخورد با چنین پراسپکتی این است که مزایای NM را به او نشان دهیم و اینکه چگونه می تواند با اختصاص پاره ای از وقتش به NM برای ساختن مجموعه اش در آینده، به اهداف و آرزوهایش برسد. مفهوم اهرم زمان از طریق NM را به او نشان دهید. همچنین برای او تفاوت میان با سطل آب آوردن و لوله کشی کردن را توضیح دهید. یک کارمند و حتی کسی که برای خودش کار می کند در حقیقت با سطل آب می آورد، چرا که دارد زمان را با پول معاوضه می کند. ممکن است سطل او از سطل دیگران بزرگتر باشد، اما به مجرد آنکه نتواند به سرچشمه برود و برای خانواده اش آب بیاورد، دیگر آبی در کار نخواهد بود. درآمد در پی فعالیت او می آید. در نتورک مارکتینگ، شخص یک خط لوله می سازد. حتی اگر خط لوله کوچک نباشد، دیگر نیازی نیست برای تامین آب خانواده، خودمان را تا سر چشمه به زحمت بیندازیم. هر وقت خط لوله آماده باشد، آب سرازیرخواهد شد، حتی برای نسل های بعدی. این همان مفهومی است که تحت عنوان درآمد مرکب یا درآمد انفعالی از آن یاد کردیم.
6- این یک کار پاره وقت است که به درد زنهای خانه دار می خورد.
بیشتر افرادی که NM را درک نکرده اند، تصور می کنند این یک تجارت کم اهمیت است که به درد زنهای خانه دار و آدمهای بیکار می خورد. این تصوری نادرست از این تجارت است. حقیقت آن است که نتورک مارکتینگ اکنون به عنوان بزرگترین فرصت تجاری در طول تاریخ دنیا شناخته شده است. افرادی نظیر دکتر چارلز کینگ، رابرت کیوساکی، زیگ زیگلار، برک هج، جان میلتون فاگ، ریچارد پو و جان مکنج و دیگران این کار را مورد تایید قرار داده اند. اینها نویسندگان معروف و مشاوران تجاری موفقی هستند. هم اکنون NM در برخی دانشکده ها و دانشگاه های ایالات متحده تدریس می شود. امروزه بسیاری از تاجران و متخصصین دیگر هستند که NM را به صورت پاره وقت یا تمام وقت انجام می دهند. بسیاری از آنها درآمدهای میلیون دلاری دارند و از یک زندگی فوق العاده لذت می برند. اینها به گفته پرفسور چارلز کینگ«پیشه وران مدرن» هستند.
7- از وضعیت زندگی ام راضی و خرسندم.
این افراد در حاشیه امن خود به سر می برند. ممکن است متقاعد ساختن آنها کار ساده ای نباشد، اما هدف اصلی، دادن اطلاعات بیشتر به آنهاست تا به آنها کمک شود تصمیم عاقلانه ای بگیرند. با آنها درباره رویاهایشان صحبت کنید و مفهوم اهرم و درآمد انفعالی را برایشان تبیین کنید. بر مزایای امکان کمک به دیگران نیز تاکید کنید. مهمترین نکته این که روابط خوب خود را با آنها کماکان حفظ کنید. به یاد داشته باشید که«نه» یعنی فعلا«نه».
اینها برخی از بهانه هایی هستند که شما یا هر نتورک مارکتر دیگری با آنها برخورد خواهید کرد. ممکن است بهانه های دیگری نیز باشند که شما با آنها روبرو شوید. اصول پاسخگویی به بهانه ها ثابت اند. هیچگاه در پی اثبات درستی خود و در اشتباه بودن آنها نباشید. این بهانه ها را با رفتار مقبولی پاسخ بگویید. لبخند بزنید، سرتان را به نشانه تایید تکان دهید و اجازه دهید آنها بیشتر حرف بزنند. همواره بخاطر بسپارید که هدف اصلی، دادن اطلاعات مناسب به آنهاست تا در گرفتن تصمیمی عاقلانه کمکشان کند.
منبع: 
رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای: موفقیت یا شکست در 90 روز نخست
نویسنده: ریچارد کوک
[ چهارشنبه 4 شهریور 1394 ] [ 16:11 ] [ رضا ]
نظرات (0)


برچسب‌ها: پاسخ گویی به بهانه های شایع در بازاریابی شبکه ای
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 9:35 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

10 ویژگی نتورکرهای موفق

 

 

1) رویا پردازنداگر روزی روزگاری در گذشته درحین رویاپردازی سر کلاس درس مچ تان را گرفته اند، امیدوارم آنقدر ناامید ومایوس نشده باشید که رویاپردازی را از بیخ و بن کنار گذاشته باشید. بر عکس گفته های عتاب آمیز بسیاری از مدیران مدارس، رویاپردازی یک خصیصه شخصی است. بازاریابان شبکه ای موفق بلا استثنا آدمهایی رویا پردازند، آنها می دانند چه می خواهند، چون از رویا پروردن نمی هراسند. شما از زندگی چه می خواهید؟ به قول ارل نایتینگل "در آمریکا، هر کس هر چیزی را بخواهد به دست خواهد آورد ... اما مشکل اینجاست که اکثر مردم نمیدانند چه می خواهند. به نظر ما این گفته درباره مردم همه کشورها صدق میکند. زندگیهای مطلوب و ایده ال از هر جهت فقط با رویا شروع می شوند، پس معطل چه هستید؟... رویا پردازی کنید.


برچسب‌ها: 10 ویژگی نتورکرهای موفق

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 9:31 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

پیگیری|Follow Up

تکنیک پیگیری

در این مقاله آموزشی می خواهیم در مورد یکی از اساسی ترین مبحث یعنی پیگیری اطلاعاتی را مرور کنیم . دوستان فراموش نکنیم کار ما تکرار و تمرین است پس باز هم با خالی کردن ظرف ذهنی خود

این مطالب را بخوانید...  

     

تعریف پیگیری :

شناخت همه مسائل و نگرانی هایی که باعث می شود ، دوست شما برای وارد شدن به کاری که خیلی ها را میلیونر کرده ، تصمیم درست بگیرد.


اهمیت پیگیری :
این بخش 90% کار شما در مرحله ورودی گرفتن است و اهمیت بسیار زیاد این قسمت به دلیل این است که نتیجه کار در این مرحله مشخص می شود . "وارد شدن یا وارد نشدن " . مطمئن باشید هیچ کس بدون پیگیری وارد این سیستم نخواهد شد . پیگیری وقتی در این سیستم معنا پیدا می کند که دوست شما جواب " منفی" بدهد و تازه هنر شما در پیگیری مشخص میکند که می توانید او را وارد کنید یا نه !شما در هرسطح کاری که باشید ، چه در مرحله ورودی گرفتن ، چه به عنوان بالاسری ،و در نهایت به عنوان لیدر ، برای موفقیت خود و مجموعه باید یک پیگیر قوی و با تجربه باشید .


نگرش در پیگیری :
مطالب بسیار مهمی که در این بخش وجود دارد این است که چرا می خواهید دوستتان را وارد این کار کنید ؟ نگرش شما از وارد کردن دوستتان چیست ؟ آیا نگرش شما این است که تنها دو دایرکت بگیرید ؟یا اینکه تعادلی بزنید و پورسانت بگیرید ؟ مطمئن باشید با این دیدگاه شکست می خورید !نگرش شما در پیگیری باید این باشد که می خواهید دو نفر از بهترین و عزیزترین دوستانتان وارد بهترین و پر درآمد ترین کار دنیا بکنید و می خواهید زندگیشان را هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی متحول کنید .با این نگرش صحیح ، مرحله پیگیری بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود .مطمئن باشید نگرش شما در این مرحله از طرز صحبت کردن شما ، رفتار شما و حتی نگاه شما منتقل خواهد شد .


زمان پیگیری :
از هنگام گفتن سه جمله شروع و تا وقتی ادامه پیدا می کند که خرید انجام شود و بعد از آن به نحوی دیگر ادامه میابد .سه جمله باید خیلی ساده و صمیمی و در عین حال با تمام اعتقاد و جدیت بیان گردد و به همان یک بار گفتن اکتفا نشود و در ادامه کار دلایل شما باید یاد آوری و تشریح شود و نکته بسیار مهمی که خیلی از دوستان رعایت نمی کنند این است که به هیچ عنوان حق ندارید پیش داوری کنید که دوست شما ورودی است ! خیلی واضح است که دوست شما وقتی وارد شده است که برگه خرید را به دست او داده اید و به او تبریک گفته اید . مؤثرترین زمان پیگیری نزدیک ترین زمان بعد از پرزنت است و حداکثر 24 ساعت بعد ، شما باید اولین جلسه پیگیری را انجام داده باشید . وظیفه بسیار مهم شما بعد از جلسه معارفه ( پرزنت ) آن است که بسته به فهم دوست شما از مطالب عنوان شده در معارفه ( پرزنت ) حداقل به مدت 15 دقیقه بعد از معارفه ( پرزنت ) باید قسمت های مختلف سایت را به دوستان نشان دهید تا اطلاعات داده شده در معارفه ( پرزنت ) را لمس کند که به این کار " پیگیری بعد از پرزنت " گفته می شود که اهمیت بسیار زیادی دارد

 

Death Time
شما باید در پیگیری یک برنامه ریزی زمانی داشته باشید و حداکثر زمان برای پیگیری دوستان را با بالاسری تعیین کنید و به هیچ عنوان نباید این حداکثر زمان را به دوستتان بگوئید .


مکان پیگیری :
متأسفانه اکثر دوستان به این نکته توجهی ندارند که اهمیت مکانی که پیگیری باید در آن انجام شود کمتر از مکان معرفی کار نیست .مکان پیگیری باید جایی باشد که شما و دوستتان در آنجا تمرکز داشته باشید ، دوست شما بدون هیچ مزاحمتی به حرفهای شما گوش کند ، مثلاً مکان کار دوست شما مکان بسیار نامناسبی برای پیگیری است . زیرا علاوه به اینکه شما به وی تسلط ندارید ، به بهانه کار به حرف های شما بی توجهی می کند .

* مهمترین عمل در پیگیری این است که تأثیر گذار باشید نه تأثیر پذیر ! *


نوع پیگیری :
فقط و فقط حضوری و همراه بالاسری و تیم پیگیری انجام شود . به هر نحوی که امکان دارد شما باید دوستتان را در زمان و مکان مناسب پیدا کنید . پیگیری باید حتماً حضوری انجام شود تا دوست شما جدیت ، ایمان ، اعتقاد و برق چشمان شما را ببیند . به هیچ عنوان هیچ کس حق انجام پیگیری تلفنی را ندارد !

 

* هر وقت خواستید کسی را وارد نکنید او را تلفنی پیگیری کنید *

*** کارهایی که قبل از جلسه پیگیری باید انجام دهیم :
- مطالعه جزوه ، قسمت پیگیری 
- خواندن جزوه گام اول
- مرور لیست اهداف خود ( جهت بیشتر شدن انگیزه )همراه داشتن ابزار 
- حفظ تمرکز و خونسردی 
- مرور ویژگی های اخلاقی طرف مقابل برای معرف و شناخت آن برای همراهان(چه نوع شخصیتی دارد و چه نوع رفتاری داشته باشید بهتر است؟)
- بالا بردن ایمان و اعتقاد 

بدون هیچ شک و تردیدی باید به پیگیری بروید و محکم و با ایمان صحبت کنید البته قبل از آن باید ایمان و اعتقاد خود را تقویت کنید .آبراهام لینکن در جمله ای بسیار معروف می گوید : " اگر نه ساعت برای قطع کردن درخت وقت داشتم باشیم ، شش ساعت آن را برای تیز کردن تبر خود صرف می کردم . "فراموش نکنید عاملی که در پیگیری شما را به موفقیت می رساند ایمان و اعتقاد شماست . یکی از راههای افزایش ایمان بالابردن اطلاعات است . دانش تکیه گاه ایمان است . شما باید به آبجکشن ها مسلط باشیدو همه چیز را در مورد سیستم بدانید .

 

- تعیین استراتژی بالاسری :
1- فعالانه گوش دهید .
2- مثل بومرنگ در ذهن طرف مقابل سیر کنید تا مشکل اصلی او را پیدا کنید .
3- در تمام مراحل حس شکم سیری و سخت کوشی را رعایت کنید ( یکی از راههای ایجاد حس شکم سیری مرور لیست افرادتان است .فراموش نکنید شما قصد دارید یک فرصت طلایی درآمدزایی و میلیونر شدن را به دوست خود پیشنهاد دهید پس محکم باشید ! )
4- قدرت به تصویر کشیدن انتهای راهی که به او پیشنهاد کرده اید .
5- در انتهای هر بحث جمع بندی کنید.
6- در انتهای جلسه حتی اگر نتیجه مطلوب را به دست نیاوردید سر بلند بیرون بیایید چرا که پیروزی هنوز از آن شماست !به یاد داشته باشید که هدف از پیگیری علاوه بر وارد کردن فرد به سیستم ، ایجاد فرهنگ نتورک است لذا تلاش کنید به همه سئوالات و نکات منفی وی جواب دهید تا نگرش منفی او بر روی فرد دیگر اثر نگذارد .


*** همه کارهایی که قبل از جلسه پیگیری نباید انجام دهیم :
- دروغ نگویید زیرا اساس کار ما صداقت است پس شما نباید وجهه کاری خود را خراب کنید .
- از کمپانی به صورت مستقیم تعریف نکنید ، زیرا فلش اعتماد به سمت شماست نه کمپانی .
- به هیچ عنوان نباید خودتان آبجکشنی مطرح کنید .
- عصبانی نشوید ! (سیلی بزنید با بوسه ) اگر دربرابر دوست خود جبهه بگیرید او نیز حرفهای منطقی شما را قبول نمی کند .
- اگر دوست شما موفقیت فوق العاده کاری شما را درک نکرد به هیچ عنون حق توهین به او را ندارید .


وظایف در جلسه پیگیری :
- موبایل خود را خاموش کنید
وظایف به عنوان بالاسری :
- حرافی نکنید و در صورت لزوم صحبت کنید زیرا هر چقدر هم که شما با اعتماد و ایمان بیشتری صحبت کنید ، آن شخص فکر می کند که شما به فکر خودتان هستید ! و در نتیجه تأثیر معکوس دارد .تأثیر صحبت های فرد دعوت کننده حتی اگر کمتر از شما تسلط داشته باشد خیلی بیشتر است . به این دلیل که فرد به دعوت کننده اعتماد دارد و حتی امیدوار میشود که بالاسری آینده اش به کار تسلط دارد .حضور بالاسری برای دلگرمی و اطمینان دایرکت است و فقط درمواقع لزوم اطلاعات تزریق می کند . یکی از وظایف بالاسری در این مرحله اداره و تعیین خط مشی جلسه می باشد . کنترل بحث ها و جمع بندی و نتیجه گیری توسط بالاسری انجام می شود .


وظایف شما به عنوان دعوت کننده : 
مستقیماً باید سر اصل مطلب بروید . این نشان دهنده ایمان و اعتقاد شما به کار می باشد . آنقدر صحبت کنید که دوست شما به حرف آید و ایرادات را مطرح کند . برای شروع از جملات کلیدی مانند " بهش فکر کردی ؟ " یا " تحقیق کردی ؟ " استفاده کنید . شما در پیگیری شش مرحله مهم زیر را باید به دقت انجام دهید . 
1- نگرانی های او را بفهمید و نگرانی اصلی وی را پیدا کنید :شما باید تک تک نگرانی های دوست خود را بفهمید و آنها را برطرف کنید و نکته بسیار مهم در این مرحله پیدا کردن نگرانی اصلی اوست . دو تکنیک در پاسخ گویی به این ایرادات و آبجکشن وجوذ دارد که اولی felt ، feel ، Found است . دومی Question to question است . شما باید با دوست خود از ته دل و واقعی صحبت کنید با این روش شما سئوالات غیر منطقی دوست خود را متهم می کنید .
2- ترسهای مختلف را شناسایی و بر طرف کنید .از ته دل باید هم حسی کنید .الف ) ترس از دو نفر : با استفاده از روش felt ، feel ، Found 
با تأکید روی آموزشها و ارزش یابی نفرات و امتیاز بندی آنها و با نشان دادن لیست خود و با اعتماد کامل این را به دوست خود بفهمانید که واقعاً خود شما هیچ ترسی از گرفتن دو نفر ندارید و حس حمایت بالاسری ها از خود شما و در نهایت حمایت شما از او باید باعث شود که این ترس برطرف شود. ب) ترس از تنهایی : با تمام وجود و اعتقاد کامل باید حمایت خود را از او نشان دهید و با مثال زدن از حمایت بالاسری ها او را دلگرم کنید و به او بفهمانید که با او شریک هستید .ج ) ترس از تغییر : باید برداشت خود را از کتاب پنیر به او بگوئید و با زدن مثال های واقعی از زندگی خود یا دوستتان به او بفهمانید افراد که از تغییر در زندگی ترس داشتند هیچ وقت موفق نشده اند . در نهایت حتماً کتاب پنیر را به او بدهید و حتماً تأکید کنید که مطالعه کند .
3- سود سیستم را برایش ملموس کنید :با نشان دادن پورسانت بالاسری ها و مثال زدن از زندگی گذشته و حال آنها سود سیستم را باید کاملاً ملموس کنید .شما باید از وضعیت زندگی بالاسری ها و پورسانتهای هفتگی آنها اطلاع داشته باشید تغییرات زندگی آنها را مثال بزنید و کاملاً زندگی آنها را مرور کنید . با اعتقاد هر چه تمتم تر سود سیستم را باید برای دوست ود ملموس کنید چرا که این بخش بسیار تأثیر گذار است .و در نهایت اگردوست شما قدرت باور این سود و درک سیستم باینری را نداشت با دادن کتاب دولت فرزادنگی به و جهت مطالعه می توانید شک او را برطرف کنید .


مزایای دادن کتاب :
الف : کمک به دوست خود جهت تصمیم گیری درست .ب : برنامه ریزی برای وقت او و کمک به او برای جلوگیری از اشتباه و مشورت کردن .ج : بهانه ای برای جلسات بعدی پیگیری .
4- دادن دید روشنی از آینده :آینده این کار ار باید خیلی روشن و واضح برای دوست خود با اعتقاد کامل به تصویر بکسید و با توانایی کامل و شناخت از burning desire های ( اهداف سوزان ) دوست خود ویژن سازی کنید .روی این قسمت باید تأکید بسیار زیادی داشته باشید و به دوست خود بفهمانید که اگر فعالیت کنی در آینده نه چندان دور به همه این ویژن ها می رسی .
5- حال او را از وضع موجود به هم بزنید :باید به دوست خود بفهمانید که با این سطح درآمد فعلی ، او نمی تواند به اهداف خود برسد و باید در این زمینه کاملا مانور دهید و به او بفهمانید که این وضعیت فقط زنده ماندن است نه زندگی کردن !باید اهداف سوران او را بیرون بکشید و اشتیاق های سوزان او را زنده کنید . و به او یادآوری کنید که با سطح درآمد فعلی به هیچ عنوان نمی تواند به آنها برسد و او را از فاصله اش با آرزو هایش مطلع کنید و در عین حال با نشان دادن راه میانبری که به او معرفی کردید او را به آینده امیدوار کنید .
6- هُل آخر :در نهایت بعد از اینکه 5 مورد بالا مؤثر بود ، شما باید دوست خود را به سمت خرید هُل دهید .


بهانه ها ی متداول :
الف : وقت ندارم : مطمئن باشید که سود سیستم را برای دوست خود ملموس نکرده اید . باید دوباره سود سیستم رابرایش توضیح دهید و ارزش این کار را به او بفهمانید و درآمد این کار را با کار او و یا کارهای دیگر مقایسه کنید .ب : کار از عهده من خارج است : چون دوست شما اطلاعات کافی از شرایط این کار ندارد و چون هنوز وارد این کار نشده ، شما باید ببینید دوست شما از چه دیدگاه و نظری یان بهانه را می آورد. مثلاً فکر می کند این کار روابط عمومی بالایی می خواهد و ....بودن این کار را برایش توضیح دهید و از بالاسری ها مثال بزنید Simple to do که در این شرایط توانایی خاصی نداشتند و آدمهای خاصی نبودند و با شناختی که از دوست خود دارید و موفقیت هایی که داشته و کار کردن روی اهداف او تأکید و بر آنها این بهانه را برطرف کنید .ج : از این نوع کار خوشم نمی آید : با احساس افتخار و با آرامش کامل و بدون جبهه گیری ، باید از کار خود دفاع کنید و به او توضیح بدهید که این کار علاوه بر درآمد بالا ، مزایای بسیار زیادی از جمله هدفمند زندگی کردن ، کار گروهی ، مسئولیت پذیری ، برنامه ریزی ، متعهد شدن ، بالا رفتن روابط عمومی عمومی ، روانشناسی ، طرز برخورد با افراد مختلف ، بالا رفتن قدرت مدیریت ، رهبر شدن و ... را دارد .باید طرز تفکر غلط دوست خود را از این کار تغییر دهید .د : پول : اگر واقعاً تشخیص دادید که مشکل مالی دارد به پیگیری پول تبدیل می شود که در ادامه در این مورد بیشتر می خوانید . وگرنه با پرسیدن این سئوال که " فکر کن این کار هیچ نیازی به پول ندارد ، دیگر مشکلی نداری ؟ " ابهامات و مشکلات دوست شما مطرح خواهد شد و شما باید آنها را برطرف کنید .


وظایف بعد از جلسات پیگیری
شما باید به کمک بالاسری هایتان جلسات پیگیری را کاملاً آنالیز و تجزیه و تحلیل و باید استراتژی جدید را بر اساس شرایط جدید پایه ریزی کنید . باید برنامه ریزی کنید که برخورد شما در جلسات بعدی برروی نکاتی باشد . به عنوان مثال با مشورت بالاسری ها به این نتیجه می رسید که از پیگیری معکوس استفاده کنید . ( این پیگیری به معنی قطع ارتباط نیست و در مورد افرادی است که درجه مثبت بودن آنها از منفی بدونشان بیشتر باشد . شما باید طوری رفتار کنید که دوست شما از اینکه دارد شانس بزرگی را از دست می دهد بترسد !


نتیجه پیگیری :
1- Follow up : که مورد نظر ماست .
2- Follow down : که به معنی شکست نیست بلکه تجربه است . شما باید علت را بررسی کنید .اشکالات خود را در پیگیری پیدا کنید و اگر درست پیگیری کردید و تمام نکات را به خوبی رعایت کردید و دوست شما وارد نشد ، مطمئن باشید او به خودش نه گفته نه به شما !قرار نیست همه افراد این موقعیت را درک کنند . در پیگیری از افراد منفی باف ( نه منفی ) دوری کنید .
3- مالی : این مرحله از پیگیری زمانی آغاز می شود که همه ابهامات و شک دوست شما برطرف شده باشد .پیگیری مالی حتماً و حتماً و حتماً باید انجام شود . در این مرحله اگر دوست شما که بهترین کار دنیا را به او معرفی کرده اید و همه مسائل او حل شده و علاقه مند به وارد شدن است را نتوانید به خاطر مسائل مالی وارد کنید به او خیانت کرده اید . شما به هیچ وجه و به هیچ وجه خق ندارید به وی پول قرض دهید .باید یک لیست از تمام دوستان و آشنایانی که می تواند از طریق آنها پول تهیه کند به همراه شما بنویسد .در تمام مراحل باید کنار او باشید و از او بخواهید برای تهیه پول تماس بگیرد و برای قرض گرفتن باید همراه او بروید . چرا که اگر جواب منفی بشنود دلسرد می شود . با بیان اهداف او و اینکه ارزش رسیدن به هدف او از قرض گرفتن و رو انداختن بسیار بسیار بالاتر است .باید به او انرژی بدهید و راه های دیگر مانند قرض گرفتن از اقوام و دوستان و ... نیز وجود دارد . در نهایت نتیجه پیگیری ، رابطه دوطرف با ایمان و اعتقاد شما دارد.

 

ایمان و اعتقاد < = > نتیجه پیگیری

ایمان و اعتقاد شما نتیجه پیگیری را رقم می زند و نتیجه پیگیری شما نشان دهنده ایمان و اعتقاد شما است . بدانید پیگیری یعنی ایمان ، اعتقاد و عشق ؛ و کسی که ایمان و اعتقاد و عشق نداشته باشد در پیگیری محکوم به شکست است !
"نبرد زندگی همواره به نفع قوی ترین ها و سریع ترین ها خاتمه نمی یابد ، بلکه کسی دیر یا زود برنده می شود که به توانایی های خود ایمان دارد ."



برچسب‌ها: پیگیری|Follow Up
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 9:28 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

خودباوری در مسیرموفقیت در بازاریابی شبکه ای

خودباوری

خود باوری اولین چیزی است که باید اتفاق بیافتد.آیا خوتان را باور دارید؟اگر یک روز از شما خواسته بشه سکاندار یک کشتی بزرگ باشیدآیاتااین حد خودتون رو باور دارید که این کار رو انجام بدید؟ آیا تا این حد به خودتون ایمان دارید که کشتی رو غرق نکنید ؟ مطمئن باشید اگر خودتون رو باور داشته باشید هیچ غیر ممکنی وجود نخواهد داشت .ولی اگر باور نداشته باشید هیچ ممکنی نمی توانیم داشته باشیم . این رو با تمام وجود قبول کنید .



برچسب‌ها: خودباوری در مسیرموفقیت در بازاریابی شبکه ای

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 9:11 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

نگرش همواره یک پای تیم رهبری است و در کارها نقش دارد.

 

نگرش همواره یک پای تیم رهبری است و در کارها نقش دارد.

 

 

 آیا استعداد در موفقیت یک تیم کافیست؟

 

در یک کار تیمی فقط استعداد کافی نیست و موفقیت هر تیم فقط در گرو داشتن استعداد نیست . البته داشتن استعداد لازم

است .

 

 

 

 و در واقع یک نگرش همیشه در موفقیت تاثیر گذار است و نگرش داشتن استعداد و استفاده از افراد با استعداد در تیم ، نتیجه

بخش نیست و چه بسیار مدیرانی که با داشتن یک نگرش عالی بهترین نتایج را بدست آورده اند.

 

 

استعداد درخشان + طرز فکر فاسد      = تیم بد

 

استعداد درخشان + نگرش بد           = تیم متوسط

 

استعداد درخشان + نگرش متوسط      = تیم خوب

 

استعداد درخشان + نگرش خوب        = تیم عالی

 


برچسب‌ها: نگرش همواره یک پای تیم رهبری است و در کارها نقش دارد
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 9:7 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

استقامت را از درخت بیاموزیم

 

 

از درخت بیاموزیم استقامت را،

 

که بزرگترین گزینه برای رسیدن به موفقیت و چشیدن لذت بی‌انتهای نعمات الهی است.

 

از درخت بیاموزیم که :

 

نه تنها در برابر بی‌آبی و کم‌آبی از پای در نمی‌آید، بلکه برای بدست آوردن آب، ریشه‌های خود راعمیق‌تر می‌کند و در نتیجه در مقابل طوفان و بادهای شدید نیز مقاوم‌تر می‌گردد.

 

از درخت بیاموزیم که:

 

 در جنگل با وجود کمبود نور و رقابت با دیگر درختان ، قد خود را برافراشته‌تر می‌کند و سر به آسمان می‌ساید تا برای بهره‌مند شدن از نور الهی از دیگر رقیبان پیشی بگیرد.  

  

از درخت بیاموزیم :

 

سازگاری را، که در مسیر تکامل خود، سرما را با سوزنی شکل کردن برگها تحمل می‌کند و گرما را با ضخیم‌تر کردن برگها و ذخیره آب برای روزهای سخت.

 

 

از درخت بیاموزیم که:

 

همیشه رنج تازیانه آفتاب و سوزش گرمای کویری را تحمل کرده تا لذت سایه انداختن بر سر دیگر مخلوقات را بچشد.

 

از درخت بیاموزیم و همچون او بر لب زمزمه کنیم که:

 

من درختم، ساقه‌ام نقش ستونی است به ایوان فلک

 

یک دوصد رنگ به رختم، من درختم

 

تشنگی، عمق دهد ریشه در خاک مرا

 

آفتاب، گر ندهد نور، تن پاک مرا

 

تن من خم نشود، لحظه‌ای عزم مرا کم نشود

 

سر خود را به فلک دارم و چشمم به ملک

 

قد خود اوج کنم تا که به نوری برسم

 

من درختم، تکیه بر دگری جمله حرام است مرا

 

خود تکیه‌گاهم همه را !



برچسب‌ها: استقامت را از درخت بیاموزیم
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 9:3 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]

پنج عادت شبکه سازان موفق

پنج عادت شبکه سازان موفق

 

 

 

در این مقاله قصد داریم ۵ عادت کلیدی و موثر شبکه سازان موفق و پردرآمد بازاریابی شبکه ای را از زبان “راد نیکُلز” بیان کنیم. “راد” از سال ۱۹۷۹ به عنوان موسس، مالک، توزیع کننده، مربی، سخنران، مدیر و نویسنده کتاب هایی چون “نتورک مارکتینگ قرن ۲۱″، “تجارت ایده آل” و . . . در صنعت پر سود بازاریابی شبکه ای مشغول به کار می باشد. سازمان های فروش بزرگی را راه اندازی کرده و توانسته درآمد زیادی را به دست آورد.



برچسب‌ها: پنج عادت شبکه سازان موفق

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 11 آبان 1396 ] [ 8:55 ] [ مجید09104509998 ]
[ ]
......... .........